دبیر کل ناتو ضمن ادعای اینکه اوکراین در آینده به عضویت این سازمان درخواهد آمد، تأکید کرد اولویت اول فعلا حفظ ارسال کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با ورود ناوگان آمریکایی به دریای سرخ، معاون وزیر امور خارجه یمن به نیروهای آمریکایی هشدار داد.
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
رئیس جمهور اوکراین خواستار تمرکز اعضای ناتو بر مسئله صادرات غلات از بنادر دریای سیاه شد.
پس از ماجراهای پیش آمده برای تیم‌ملی واترپلوی ایران به نظر می‌رسد با تصمیم اتخاذ شده دیگر امکان اضافه شدن دو بازیکن به جمع ملی‌پوشان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو وجود ندارد!
رئال مادرید در ماه ژوئن، تاکنون جدایی چهار بازیکن را تایید کرده است.
تلاش‌های اوکراین برای پیوستن به ناتو مساله جدیدی نیست. سال‌های سال است که اوکراین بین سیاست پیوستن و نپیوستن به ناتو در نوسان است. ویکتور یوشچنکو، رئیس‌جمهور سابق این کشور خواهان ورود به ناتو بود، اما پس از حمله روسیه به گرجستان، اوکراینی‌ها به دنبال کردن این سیاست بی‌میل شدند. جانشین وی، ویکتور یانوکوویچ، هرگونه تمایل برای عضویت را کنار گذاشت و روابط نزدیکتر با روسیه را ترویج کرد، حتی موافقت کرد که مسکو به اجاره یک بندر دریایی دریای سیاه در کریمه ادامه دهد.
هواداران پرسپولیس و استقلال در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم حمایت کرد و درهای بارسا به روی ستاره بزرگ آرژانتینی همیشه باز است.
بعد از نماز صبح درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، لهستان خواستار وضع ممنوعیت وارداتی بر بسیاری از محصولات اوکراین است.
سخنگوی کرملین تاکید کرد که دریای سیاه هرگز دریای ناتو نخواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هیچ بازیکنی در تیم ملی فوتسال دائمی نیست و همیشه درهای این تیم به روی همه به خصوص جوانان باز است.
برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، با نام «درخت بلوط» که حدود «شش هزار و چهارصد» سرباز آمریکایی در کنار بیش از «یک‌هزار و پانصد» سرباز اسرائیلی و نیز «یکصد و چهل» فروند هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های استراتژیک «ب-۵۲» و جنگنده‌های فوق پیشرفته «اف-۳۵» و همچنین «دوازده» شناور از جمله یک ناو هواپیمابر در آن شرکت می‌کنند.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
کاخ سفید در بیانیه ای با اعلام اینکه درهای دیپلماسی به روی کره شمالی بسته نشده است، خواستار دست کشیدن پیونگ یانگ از «اقدامات بی ثبات کننده» خود شد.
دولت آمریکا برای مقابله با احتمال آزمایش اتمی کره شمالی، علاوه بر ارائه پیش‌نویس قطعنامه اعمال تحریم‌ها در شورای امنیت سازمان ملل ،ناوهواپیمابر در دریای ژاپن مستقر می‌کند.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان که به دنبال مانور دریایی مشترک آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در هفته گذشته شبه‌جزیره کره را ترک کرده بود، مجددا به دریای شرقی بازمی‌گردد.
استولتنبرگ در ادامه افزود، ناتو با «نگرانی شدید» گزارش‌های دریای بالتیک در مورد بروز نشتی در خطوط لوله گاز نورد استریم روسیه را دنبال می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.
دو کشور استونی و فنلاند تلاش می کنند با یکپارچه سازی دفاع ساحلی خود، برای روسیه محدودیت های دریایی بیشتری قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ