با این وجود، بدون هر سه مورد ضروری یعنی ترمینال ها، دسترسی به شبکه ماهواره‌ای و ایستگاه زمینی طرح این ادعا که استارلینک در ایران «فعال شده است» اساسا بی‌معنی می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته بود: توقف مسمومیت‌ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد.
هشدار‌های جعلی ناسا در مورد خاموشی یک ماهه اینترنت جهانی که توسط یک طوفان خورشیدی مهیب در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد، به تازگی در فضای مجازی در حال پخش شدن است، اما کارشناسان می‌گویند با وجود اینکه طوفان‌های خورشیدی در حال افزایش هستند، اما نباید چندان نگران بود، چرا که وقوع یک «آخرالزمان اینترنتی» بعید است.
اولین گام جمهوری اسلامی برای به رسمیت شناختن «آزادی‌های مشروع» یا همان آزادی‌های قانونی شهروندان، به رسمیت شناختن حق مردم بر اینترنت و فضای مجازی است. الآن دنیا با سرعت‌های خیره کننده اینترنت روبرو شده و جهان دارد توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود، اما جوانان و شهروندان مظلوم ایران با اینترنت کلنگی و صد‌ها بار فیلتر شده روبرو هستند و شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.
شاید هنگام جستجو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با ویدئو‌هایی عجیب و ترسناک از حرکت لاشه حیوانات مرده مانند ماهی و قورباغه مواجه شده باشید.
عبدالمالک برای اینکه از شعار‌هایی که به اعضای گروهک داده بود کوتاه نیاید به شهاب تهمت خبرچینی زد و به دور از چشم فائزه دادگاهی تشکیل داد و او را محکوم به مرگ کرد. بعد هم شهاب را سر برید و فیلمی که از این ماجرا تهیه کرده بود را در اینترنت پخش کرد.
شاید برای برخی کاربران این سوال ایجاد شود که چرا حجم بسته‌های اینترنتی شان زود تموم می‌شود، برای پاسخ به این سوال چند راهکار وجود دارد که پیشنهاد می‌شود از آنها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده شود.
پنج جانور عجیب و غریب از جمله سمندر مکزیکی (اکسولوتل) و برگچه‌خوار (کپی‌بارا) در اینترنت محبوب شده‌اند، اما شهرت تازۀ آن‌ها شاید برای خودشان اتفاق خوشایندی نباشد.
آذر منصوری نوشت: اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آنها نخواهد ‌داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.
آذر منصوری نوشت: اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آن‌ها نخواهد داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.
نوری‌قزلجه پاسخ می‌دهد: چرا مصوبه کمیسیون مشترک غیرقانونی است؟ تعداد حاضرین در رای‌گیری به حد نصاب نرسیده بود/ اطلاع‌رسانی برای حضور افراد درست نبود/شرایط تشکیل کمیسیون طبق آیین‌نامه مجلس و کمیسیون مشترک درست نبود/خبرنگاران در جلسه حاضر نبودند/از وب‌سایت مجلس پخش مستقیم نشد
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
نیکزاد گفت: از ما می‌پرسند چرا اینترنت را محدود کردید و ما در پاسخ به آن‌ها می‌گوییم که ما اینترنت را محدود نکردیم بلکه اغتشاشگران اینترنت را محدود کردند. حاکمیت که ابتدا با محدود کردن اینترنت مشکلی نداشت بلکه برخی اغتشاشگر بودند که با استفاده ناصحیح از این نرم‌افزار‌ها باعث شدند که حاکمیت آن‌ها را محدود کند.
مطمئن هستم که مردم قطع اینترنت را می‌پذیرند چرا که سرنوشت فرزندانمان در گرو کنکور است. با توجه به تعداد زیاد داوطلبان، مردم با سعه صدر در زمان برگزاری آزمون سراسری با ما همکاری لازم را خواهند داشت.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
وزیر ارتباطات گفت: چیزی به نام اینترنت طبقاتی نداریم که به طبقه خاصی اینترنت با کیفیت و با سرعت ارائه شود چرا که برای ما همه مردم خاص هستند.
وزیر ارتباطات گفت: چیزی به نام اینترنت طبقاتی نداریم که به طبقه خاصی اینترنت با کیفیت و با سرعت ارائه شود چرا که برای ما همه مردم خاص هستند.
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به ممنوعیت ورود خودرو‌های اینترنتی به داخل فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: این خودرو‌ها می‌توانند پس از اخذ مجوز نسبت به سفر خارج از شهر اقدام کنند.
اینترنت طبقاتی یعنی اینترنتی که هر دسته از عامه مردم، به یک سری چیز‌ها دسترسی داشته و از یک سری چیز‌ها محروم باشند. مثلا دانشگاهیان به یوتیوب دسترسی داشته باشند، ولی برای عموم مردم، یوتیوب فیلتر باشد. دانشجویان و محققان به برخی سایت‌ها و سرویس‌ها دسترسی داشته باشند، ولی مردم عادی از این سرویس‌ها محروم باشند.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با آغاز اعتراضات در کشور محدودیت های اینترنتی برای کنترل شرایط موجود اعمال شد. بسیاری از سهامداران بر این عقیده بودند که باید با این محدودیت ها، معاملات بورس هم متوقف می شد. قانون در این باره چه می گوید؟
آیا خانم معاون، آن هم در دولتی که بسیار سختگیرانه درباره فضای اینترنت رفتار می‌کند تولید و ارائه خدمات فیلترشکن را مصداق فعالیت دانش‌بنیان می‌داند؟ ایشان اگر در بسیاری از نظام‌های حقوقی دیگر جهان مسئولیت داشت امروز به خاطر همین اظهارنظر گمراه کننده و غیرواقعی نه فقط باید استعفا می‌داد بلکه در معرض پیگرد قانونی هم قرار می‌گرفت.
اگرچه با گسترش استارتاپ ها، بخش حمل و نقل بار و مسافر جزو اولین اپلیکیشن های محبوب بودند، اما باربری های آنلاین نتوانستند در اندازه اپلیکیشن های حمل و مسافر جا باز کنند.
نشنال اینترست نوشت: مهم نیست که چه کسی در جنگ اوکراین پیروز شود، مهم این است که ایالات متحده بازنده استراتژیک این جنگ خواهد بود.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: موضوع بحث جعل و سو استفاده از مدارک تحصیلی از زمان تشکیل مؤسسات آموزشی وجود داشته و سابقه زیادی دارد؛ اما امروزه به خاطر گستردگی ارتباطات در حوزه فضای مجازی و اینترنت، این موضوع خیلی ملموس‌تر و بیشتر شده است، چرا که منافع مالی گسترده‌ای را برای سو استفاده گران این عرصه فراهم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ