طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از سانحه رانندگی برخورد خودروی سواری هیوندا با تریلی با یک کشته خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
شفت- رئیس جمعیت هلال احمر شفت از کشته شدن ۳ نفر بر اثر سقوط خودروی پراید به دره در مسیر شفت به امامزاده اسحاق(ع) این شهرستان خبر داد.
جمعیت هلال احمر از تصادف دو خودروی سواری با ٢ شتر در گنبدکاووس و مصدومیت ۵ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نصف خودروهای عرضه شده در طرح فروش یکپارچه، به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.
مشهد ـ مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: واژگونی خودروی سواری پارس در جاده فرعی روستای مهدی‌آباد شهرستان خلیل آباد، یک کشته برجا گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه دو نفر در برف ییلاق‌های مهدی.شهر مصدوم شدند، گفت: امدادرسانی به خودروهای گرفتار برف در محورهای استان سمنان ادامه دارد.
مشهد ـ سرپرست جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری و آتش‌گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن به بجستان خراسان رضوی، جان سه نفر را گرفت.
شهردار تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران حوزه حمل و نقل شهری با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
حادثه تلخ و گنگ بود، علت آتش هم نامشخص. خیلی زود نیرو‌های امدادی خود را به مهلکه رساندند. شلوغ شد، آن‌قدر شلوغ که صدابه‌صدا نمی‌رسید. انبوه جمعیت نیرو‌های امدادی در رنگ‌های مختلف خط کشیدند، خودرو‌های ماموران نجات هم شانه‌به‌شانه هم ایستاده بودند.
سابقه تاریخی‌مسافرت‌های اتوبوسی در تهران خودمان به بیش از ۸۰ سال پیش بر می‌گردد. وقتی خودروهای جمعی با آن شکل و شمایل عجیب برای اولین ‌بار در خیابان چراغ برق(امیر کبیر) به راه افتادند مردم هاج و واج می‌ماندند که این غول آهنی چیست؟!
بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند.
عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده
دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
در آخرین عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا، تنها در 4 ساعت جلوی یک رانت 226 میلیارد تومانی گرفته شد.
نایب رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص نامناسب بودجه هلال احمر، این جمعیت را با بحران امکانات لجستیکی مواجه کرده است.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تلاش هست ساعته ۶ تیم عملیاتی برای جستجو و نجات، ۲ سرنشین خودروی سمند گرفتار شده در سیلاب خبر داد.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ناوگان خودرویی هلال احمر شامل آمبولانس‌ها و خودروهای نجات با بیش از ۱۵ سال فعالیت، فرسوده شده‌اند.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت شش نفر بر اثر برخورد سه خودروی سواری با یکدیگر در محور قوچان به چکنه خبر داد.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برای کنترل جمعیت خودور‌های وارد شده به استان در شهر‌های کنگاور، بیستون و اسلام آباد غرب برای چند ساعت متوقف می‌شوند تا خروج زائران در مرز‌ها انجام شود و شاهد تجمع زائران در مرز‌ها نباشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ