روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان در شهرستان قصرقند بازداشت شدند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیو نت خبر داد.
اعضای شبکه گسترده تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب توسط نیروهای امنیتی کشورمان بازداشت شدند؛ سرشبکه‌ها در دانمارک و هلند اقامت دارند.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری از طریق پیامک‌های آلوده به بدافزار توسط پلیس در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد: در سال ۹۴ بر اساس سند به دست آمده، طرح حمله به حرم‌های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و چند مسجد اهل سنت با هدف ایجاد ناامنی و ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی طراحی شده بود که با توجه به قدرت و توان مجموعه اطلاعات کشور این حملات خنثی شد.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و دستگیر شد که طبق اعتراف متهمان ۴۰۰ دستگاه گوشی توسط مالخر تبعه خارجی به افغانستان منتقل شده است.
وزارت اطلاعات با نفوذ در این شبکه‌ی جاسوسی اقدام به دستگیری کرده است و در فرصت مناسب سایر افرادی را که قصد ورود به ایران داشتند را نیز دستگیر کرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
منابع امنیتی عراق از دستگیری یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار خبر دادند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته از کارت بانک مالباختگان مشخص شد که همه آنها در یک بازه زمانی مشخص از یک دکه مطبوعاتی در فردیس خریداری کرده‌اند.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
فعالان بازار ارز در دومین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی بودند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 30 هزار تومانی در نوسان است.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
شبکه‌ی ده نفره تروریستی مورد بحث در قالب چند هسته‌ی هماهنگ و همپوشان، مأموریت‌های متنوع و چندگانه‌ی تخریب، انفجار، حمله به مراکز و تأسیسات حیاتی و اقتصادی کشور تا ایجاد راه بندان جاده‌ای و اخاذی از مردم و به‌ویژه از کارآفرینان موفق بومی را در دستور کار خود داشتند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ