دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری از طریق پیامک‌های آلوده به بدافزار توسط پلیس در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان در شهرستان قصرقند بازداشت شدند.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند سرقت اماکن خصوصی در شرق شهر تهران خبر داد.
طی یک عملیات غافل‌گیرانه اعضای باند ۶ نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر مابین خود بودند، دستگیر شدند.
طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) اعضای باند جوانان محلات مشهد که در ایام اغتشاشات از طریق فضای مجازی مشغول آموزش و شبکه سازی در بین مردم برای براندازی بودند شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
یک باند سابقه دار سارقان منازل در تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری از طریق پیامک‌های آلوده به بدافزار توسط پلیس در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
شاهرود- در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) اعضای یک باند تبلیغ علیه نظام اسلامی در شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۵ تن از اعضای آن در بخش چابکسر خبر داد.
وزارت اطلاعات با نفوذ در این شبکه‌ی جاسوسی اقدام به دستگیری کرده است و در فرصت مناسب سایر افرادی را که قصد ورود به ایران داشتند را نیز دستگیر کرد.
رئیس پلیس فتا فراجا کشور گفت: اعضاء یک باند شرط بندی و قمار که در حوزه مسابقات جام جهانی 2022 قطر فعالیت می کردند با گردش مالی 100 میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته از کارت بانک مالباختگان مشخص شد که همه آنها در یک بازه زمانی مشخص از یک دکه مطبوعاتی در فردیس خریداری کرده‌اند.
سخنگوی فراجا گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی با عنوان اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت می‌کردند توسط مأموران پلیس آگاهی فراجا شناسایی و دستگیر شدند.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
دادستان بندرعباس اعلام کرد: از این باند ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۸ تیغه خشاب و مقدار زیادی فشنگ کشف و ضبط شد.
شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از انهدام یک باند هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۱۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: ماموران ۱۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باند کلاهبرداری را متلاشی کردند و مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود، کشف شد.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ