فعالان بازار ارز در دومین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی بودند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 30 هزار تومانی در نوسان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت دلار امروز در بازار مبادله ای کشف شده و اکنون دلار اسکناس در محدوده قیمتی ۴۱۵۴۹ تومان قرار دارد.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
قیمت ها امروز نسبت به هفته گذشته شاهد تغییراتی بود.
امروز قیمت های دلار و یورو نسبت به دیروز با تغییرات زیادی مواجه نبود.
قیمت امروز دلار در بازار آزاد بدون تغییر محسوسی نسبت به دیروز معامله شد.
بازار ارز امروز با ریزش نسبت به هفته گذشته به کار خود ادامه داده و قیمت دلار توافقی به
قیمت دلار توافقی در معاملات امروز با افزایش نرخ به کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان رسیده است.
قیمت دلار در معاملات امروز بازار آزاد با افزایش مواجه شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دلار و یورو امروز با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه بود.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
معاملات بازار ارز توافقی امروز با رشد نسبی قیمت دلار و یورو مواجه شد. این در حالی است که نرخ دلار غیر‌رسمی نیز همچون روز قبل، در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت.
معاملات بازار ارز در سومین روز هفته، با روند افزایشی مواجه شده است. به گونه‌ای که قیمت دلار آمریکا در بازار توافقی به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شده است.
بر اساس جدیدترین نرخ‌ها از بازار توافقی ارز، قیمت هر اسکناس دلار و یورو به دلیل نرخ برابری جهانی، تقریبا یکسان شده است. این در حالی است که یورو این روزها، با کاهش همراه بوده است.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز قبل مواجه شد.
امروز مطالبی همچون سقوط آزاد قیمت شیبا | نهنگ‌ها خالی کردند!، قیمت سکه امامی سقوط کرد، تداوم افت نرخ ارز؛ دلار در بازار توافقی به کانال ۲۷ هزار سقوط کرد، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ مرداد | فردا هم بازار قرمزپوش است؟، توافق شد که نرخ سود بین بانکی کاهش یابد، فولاد شفاف سازی کرد متوقف شد| تعدادی از فساد‌های فولاد مبارکه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هر یورو امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته، ۲۸ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
زاوه گفت: برخی از افراد در حال مذاکره برای واردات و مونتاژ برخی از مدل‌ها هستند، که جایگزین برخی از محصولاتی شود، که وزیر صمت نیز به آن‌ها اشاره کرد، از جمله تیبا و پراید، در این زمینه یک مدل هندی- برزیلی که محصول یک خودروساز رومانیایی است، قرار است جایگزین این خودرو‌ها شود و زمینه‌چینی آن نیز در حال انجام است.
چند باور اشتباه درباره نمک دریا و نمک یددار
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ