فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره جعل سند اراضی ملی در شهرستان تالش خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند سرقت اماکن خصوصی در شرق شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۴۰ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیو نت خبر داد.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران از دستگیری اعضای باند آدم ربایی که همگی از اتباع کشور خارجی بودند، خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این راستا پنج نفر از اعضای این باند نیز دستگیر شدند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و در نهایت نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری از طریق پیامک‌های آلوده به بدافزار توسط پلیس در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و دستگیر شد که طبق اعتراف متهمان ۴۰۰ دستگاه گوشی توسط مالخر تبعه خارجی به افغانستان منتقل شده است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری در شهرستان ماهشهر خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته از کارت بانک مالباختگان مشخص شد که همه آنها در یک بازه زمانی مشخص از یک دکه مطبوعاتی در فردیس خریداری کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ