منابع امنیتی عراق از دستگیری یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار سرپل ذهاب کرمانشاه گفت: یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش که در جریان اغتشاشات در خارج از کشور اقدام به دعوت به تجمعات و فراخوان های هنجارشکنانه نموده بود، حین ورود به کشور دستگیر شد.
رئیس شعب یکی از بانک‌ها به اتهام ۱۳فقره اختلاس و پس از وصول پرونده به اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز استان به زندان مرکزی قزوین معرفی شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی
توضیحات زاکانی درباره دستگیری فرد بازداشت شده در دفتر شهردار به خاطره خرید اسلحه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله به همراه مقداری فشنگ خبر داد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار تهران توضیحاتی ارائه کرد.
کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: عامل قمه کشی در یکی از مدارس پسرانه کرج دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
مشهد ـ یکی از اعضای شورای شهر مشهد که اخیراً دستگیر شده بود، با قید وثیقه آزاد شد.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
لحظه دستگیری یکی از اراذل اغتشاشگر خیابان پیروزی تهران که با استفاده از سلاح سرد و عربده کشی در مقابل نیروهای امنیتی قصد فرار داشت.
پلیس در جریان عملیاتی در جنوب اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین پولشو‌های اروپا را دستگیر کرد، فردی که کلر ژرژ، سخنگوی یوروپل، بازداشت او را یکی از اهداف مهم پلیس واحد اروپا عنوان کرد.
سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران در راستای مراقبت از بیت المال و صیانت از حقوق مردم، معاون سابق یکی از ادارات شهرستان ری را به اتهام فساد مالی دستگیر کردند.
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: حراست شهرداری تهران با همکاری قوه قضائیه منبع شناسایی تخلف فرد دستگیر شده بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ