یکی از اتفاقاتی که خیلی بی سر و صدا و در پایان لیگ بیست و دوم افتاد قطع همکاری محمد محمدی با باشگاه پرسپولیس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فناوری برش لیزری کاملاً جایگزین کار اره می شود و چین این الگو را به جد دنبال می‌کند
نام لیدر هواداران پرسپولیس به عنوان منشی مجمع این باشگاه مطرح شد که تعجب زیادی را برانگیخت.
لیدر هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توسط افراد ناشناس در این شهر به قتل رسید.
نمونه اولیه موتوراحتراق داخلی هیدروژنی ("ICE")، «کرولا کراس H ۲» می‌باشد. در این خودرو از موتور۱.۶ لیتری توربوشارژ سه سیلندراستفاده شده که در کرولا GR و یاریس GR استفاده می‌شود، و سوخت هیدروژنی را جایگزین سوخت فسیلی کرده است.
بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.
امروز بورس همانگونه در پیش بینی دیشب گفته شد، معاملات متعادلی را داشت.
تمرین با تماشاگر امروز تراکتور تحت تاثیر بازی پرسپولیس و همچنین اقدام جالب صفا هادی برگزار شد.
گرما بخش زمین های فوتبال ، هوادارانی هستند که در روزگاری دور ، از یک لیدر توانا استفاده می کردند، لیدری که با بوق هایش معروف بود.
وینگر تاثیرگذار طلایی‌پوشان بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی دوباره جایگاهش در ترکیب اصلی را پیدا کرد.
باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.
شاخص کل بورس امروز با ریزش ۱۲ هزار واحدی مواجه شد اما ریزش شدید نبوده و بیشتر شبیه اصلاح موقت است.
به گفته نماینده دادستان در دادگاه، علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.
به گفته نماینده دادستان در دادگاه، علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.
خمپاره‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف احتمالی سلاح‌های لیزری هستند. در روز‌های قدیم، خمپاره‌ها معمولا با زاویه‌هایی بسیار تند به سمت بالا شلیک می‌شدند تا در بازگشت بر روی مواضع دشمن فرود آمده و آن‌ها را از بین ببرند. این سلاح‌ها معمولا گزینه‌هایی ایده‌آل برای استفاده در شرایطی هستند که دید مستقیم نسبت به مواضع دشمن وجود ندارد. این سلاح‌ها به دلیل سادگی استفاده حتی در مبارزات مدرن نیز جنگ افزار‌های محبوبی به شمار می‌روند.
مازنی نوشت: بسیاری از چهره‌ها که داعیه لیدری هم دارند در دام هشتگ‌ها گرفتار می‌شوند و با آن همراه می‌شوند و بالاخره حرفی می‌زنند که حرف این‌ها نیست، حرف آنهاست! به نظر می‌رسد همه ما باید از خودمان در این فضا مراقبت کنیم و تا از خبر یا مطلبی اطمینان حاصل نکردیم از پذیرش و به خصوص بازنشر آن خودداری کنیم.
علاوه بر این، نور مادون قرمز مورد استفاده در TBIRD تفاوت زیادی با امواج رادیویی سنتی دارد، زیرا داده‌ها را در امواج بسیار فشرده‌تری ارسال می‌کند.
علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز گفت: به‌رغم درخواست برخی نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی برای برگزاری نشست ویژه بررسی حوادث اخیر کشور، برخی نمایندگان به لیدری اعضای جبهه پایداری در برابر این درخواست مانع‌تراشی کرده و اجازه برگزاری نشست بررسی حوادث اخیر را نداده‌اند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حدود ۵۰ نفر از لیدر‌های شناسایی شده در اغتشاشات اخیر کشور از منافقین بودند.
اغتشاش‌گرانی که در هفته‌های اخیر عامل ساماندهی و ایجاد آشوب و اغتشاش در اراک بودند، توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.
در این فیلم به وضوح لیدری یک گروه از آشوبگران توسط یک زن را می‌بینید(زنی که لباس سفید پوشیده) که چگونه هم گروه خود را مدیریت می‌کند.
اینکه لاریجانی سمت جدیدی دریافت خواهد کرد یا خیر همچنان نامشخص است، اما اینکه او در انتخابات‌های پیش‌رو برای بخشی از اصولگرایان حلقه اتصال باشد و لیدری بخشی از این طیف را بر عهده بگیرد، دور از ذهن نیست.
محققان موفق به ابداع شارژر بی سیم لیزری شده‌اند که قادر است وسایلی را که تا فاصله ۳۰ متری آن قرار گرفته‌اند شارژ کند.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را درمورد یکی از لیدر‌های فوتبال اعلام کرد.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است، اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ