محققان موفق به ابداع شارژر بی سیم لیزری شده‌اند که قادر است وسایلی را که تا فاصله ۳۰ متری آن قرار گرفته‌اند شارژ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان قبل از دربی امروز این شهر شارژ مالی شدند.
در خصوص پرداخت شارژ ساختمان توافق بین مالک و مستأجر شرط است یعنی قبل از دریافت ملک توسط مستأجر باید توافقی بین مالک مستأجر در این رابطه صورت گیرد.
ممکن است این سوال مطرح شود که وظیفه پرداخت شارژ ساختمان برعهده مستأجر یا صاحب خانه است که در خصوص رویه قانونی آن صحبت شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
طبق استاندارد‌های سوپراسپرت، یمرا دارای فضای داخلی لوکس شگفت انگیزی است. امکانات رفاهی مانند چهار صندلی گرم شونده، هشت جا لیوانی (که برخی از آن‌ها گرم و خنک می‌شوند)، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جلو و عقب، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، و شارژر بی‌سیم دستگاه‌های جلو و عقب وجود دارد.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
اعضای تیم استقلال چند ساعت مانده به دربی پایتخت شارژ مالی شدند.
اپل می‌گوید از تماس پوست دست یا بدن خود با دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی‌سیم، زمانی که گوشی برای مدت طولانی کار کرده یا به منبع برق متصل است، خودداری کنید. به طور خاص، اپل به مصرف کنندگان توصیه می‌کند از خوابیدن روی دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی سیم اجتناب کنند.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اسفندماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد دوشنبه (یکم اسفندماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
همیشه گوشی خود را با شارژر خودش شارژ کنید. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی (V) و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است.
سهمیه بنزین بهمن ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
شرکت اپل اخیرا اختراعی در رابطه با شارژ معکوس دو وجهی موبایل ثبت کرده که می‌تواند تلفن همراه را به شارژر لوازم جانبی بدل کند.
این خودرو از یک پکیج باتری با ظرفیت واقعی ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت استفاده می‌کند. شارژ کامل این خودرو با شارژر استاندارد ۹.۶ کیلوواتی، ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.
شارژر گوشی و لپ تاپ در هند یکسان سازی می‌شود
شیائومی رسماً اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۲ را در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) در کشور چین معرفی خواهد کرد.
طبق روال ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین آبان‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
طبق روال ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین آبان‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
دادگاهی در برزیل جریمه ای ۱۹ میلیون دلاری برای اپل تعیین کرده و به شرکت دستور داده همراه آیفون شارژر نیز بفروشد.
با تصویب قانونی برای ایجاد یک پورت شارژ یکسان در دستگاه های الکترونیکی در اتحادیه اروپا، اپل مجبور خواهد شد شارژر آیفون هایی که در این منطقه فروخته می شوند را از پاییز ۲۰۲۴ میلادی دهد.
اپل اعلام کرد خواستار تجدید نظر رای دادگاهی در برزیل خواهد شد که طبق آن فروش آیفون بدون شارژر باتری ممنوع خواهد بود.
هند به زودی سیاستی مشابه اتحادیه اروپا در پیش می گیرد و استاندارد یک پورت شارژ یکسان برای دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل، تبلت را اعمال می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ