علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز گفت: به‌رغم درخواست برخی نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی برای برگزاری نشست ویژه بررسی حوادث اخیر کشور، برخی نمایندگان به لیدری اعضای جبهه پایداری در برابر این درخواست مانع‌تراشی کرده و اجازه برگزاری نشست بررسی حوادث اخیر را نداده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که دولت سیزدهم که پیش از این جبهه پایداری را به دلیل ارتباط این جبهه با کانون‌های رای احمدی‌نژاد در کنار خود نشانده بود، پس از حذف اصلاح‌طلبان از عرصه سیاسی و فقدان رقیب در انتخابات، احساس نیازی به آن‌ها نمی‌کند.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: بجا توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. مبتنی بر این راهبرد است که از یک طرف مردان سعید جلیلی در سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی را هدف قرار می‌دهند و از سوی دیگر برنامه استیضاح وزیر کشور دولت سیزدهم را در دستور کار قرار می‌دهند.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: مواضع جریان اصلاحات درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی به زودی اعلام می‌شود.
جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به اظهارات عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در خصوص رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون گفت: هیچ چیزی به جبهه اصلاحات در این زمینه ابلاغ نشده است.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
حسین جلالی یکی از اعضای فعال جبهه پایداری است که از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور دفاع کرده و می‌گوید: موضوعی که آقای قالیباف و برخی نمایندگان مطرح کردند، باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور هم نباید تسلیم زیاده‌خواهی و باج‌خواهی عده‌ای افراد شود. باید ببیند، مصلحت کشور و مصلحت نظام چیست و به همان هم عمل کند. معتقدم در این راستا وزیر کشور به قانون عمل خواهد کرد و تصمیم احساساتی نخواهد گرفت و مانند برخی از ما نمایندگان جو زده نخواهد شد.
عضو حزب کارگزاران سازندگی، گفت: جبهه اصلاحات رادیکال و افراطی نشده بلکه اعتدال را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.
تبریز-نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه های سیاسی و اقتصادی است.
منابع اطلاعاتی اعلام کردند که تروریست‌های جبهه النصره به دنبال حمله گسترده به مواضع ارتش سوریه در جبهه های حومه حلب و ادلب هستند.
نگرانی این جریان از تک‌روی با هدف سهم‌خواهی پایداری‌ها که منجر به تشتت و افتراق میان خودی‌ها خواهد شد، نتیجه انتخابات را برای این جریان به نگرانی تبدیل کرده و گر‌ه‌زدن منافع مردم با منافع جریان اصولگرایی گزاره‌ای بی‌حاصل است؛ زیرا عملکرد این جریان که همه ارکان اجرائی و حاکمیتی را در دست دارد، جایی برای جلب حمایت عمومی باقی نگذاشته که بخواهد پشت یک جریان در مقابل یک جبهه تندرو قرار گرفته و این‌گونه دوقطبی بی‌حاصل شکل بگیرد.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: با توجه به اینکه آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس با نمایندگان از نزدیک کار کرده است، حتما لیست ایشان می‌تواند رقیب جدی برای دیگر جریانات سیاسی اصولگرا در انتخابات آینده مجلس باشد. اما در مورد اینکه مردم به جریان‌های سیاسی اصولگرا اقبال نشان بدهند، باید منتظر باشیم که این هم به عملکرد دولت آقای رئیسی بستگی دارد.
باهنر گفت: لاریجانی تا الان معتقد به حضور در صحنه انتخابات نشده/ حضور روحانی در انتخابات مجلس مفید است/ جبهه پایداری در انتخابات از اصولگرایان جدا می شود
براساس گفته‌های نوری قزلجه محتوای طرح صیانت در حال اجرا در کشور است، اما مهم این است که بدون مجوز مجلس است، اما گویی برخی اصرار دارند این مسائل را به صورت قانونی در بیاورند. اصراری که حالا از جانب چهره شاخص جبهه پایداری در قالب اعلام مراحل پایانی بررسی طرح، شنیده می‌شود.
زاهدان- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب‌شرق کشور گفت: امروز جبهه باطل با تمام توان به میدان آمده تا با روش‌های مختلف اراده‌های ما را سست کند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بیش از ۴۳ سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود.
جبهه مقاومت افغانستان مدعی کنترل یک ولسوالی در شمال شرقی این کشور شد.
«شی جین پینگ» رئیس جمهور چین و «ولادیمیر پوتین» همتای روس او هفته جاری در اولین دیدار رو در رو پس از حمله روسیه به اوکراین لحن متفاوتی را در اظهارنظرهای عمومی خود بیان کردند، اما جای تردیدی باقی نگذاشتند که شراکت استراتژیک «بدون محدودیت» کشورهای‌شان حفظ خواهد شد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جبهه مقاومت، مهمترین اهرم قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر سلطه‌گری آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌هاست.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جبهه باطل ناچار است شروط جبهه حق را بپذیرد گفت:رژیم صهیونیستی با اقدام احمقانه در حمله به غزه شکست دوباره را تجربه کرد.
تعداد پایداری ها در مجلس به آن اندازه ای نیست که بتوانند با رای ، نامزد خود را به ریاست برسانند ،علاوه براین ، خود اعضاء جبهه پایداری هم با یکدیگر، اختلاف و تعارض سیاسی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ