باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی آخرین آثار برانکو در تیم پرسپولیس را هم پاک می‌کند - خداحافظی تمام عیار با پروفسور ایوانکوویچ.
وزیر اقتصاد گفت: اولین گامی که در زمینه مجوزهای کسب و کار برداشتیم، شفاف کردن تمام شروط مجوزها در دستگاه‌های صادر کننده بود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
باشگاه الرائد از انتصاب ایگور یوویچویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود برای فصل جدید خبر داد.
علی قلی زاده بعد از انتقال به لخ پوزنان باید 2 تا 3 ماه برای انجام اولین بازی خود صبر کند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با دستور مستقیم آقای رئیسی و در راستای تقویت بنیه واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی یکصد نخبه با محوریت بنیاد ملی نخبگان در دستگاه حقوقی دولت جذب می‌شوند.
یکصد و هشتاد و ششمین نشست عادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش در مقر این سازمان در وین آغاز به‌کار کرد.
ورلدکوین قصد دارد پذیرش رمزارز‌های را در سراسر جهان تسریع ببخشد. بیش از صد‌ها هزار نفر در این پروژه شرکت کرده‌اند تا از عنبیه چشم آن‌ها عکس‌برداری شود. بعد از اسکن چشم، به داوطلبین کدی داده می‌شود تا بتوانند در ازای آن رمزارز دریافت کنند.
مدافع نفت آبادان می‌گوید گل تیمش درست بوده اما پنالتی منجر به گل استقلال خطا نبوده است.
دربی صد است و یکی از پیچیده ترین حالت‌های جدول تاریخ لیگ برتر، ۳ مدعی، سپاهان هم بالاتر از همه مترصد یک تساوی .
استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال گذشته، رشد صد درصدی را تجربه کرد.
صد هزار نمازگزار فلسطینی در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی نماز خواندند.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو استاندارد «فناوری نانو امپدانس (رهبندی) بدون برچسب برای ارزیابی برون تنی سمیت نانو مواد» به تصویب رسید.
مهاجم ملوان در مورد صحنه پنالتی مورد اعتراض گل‌گهر که توسط کارشناسان داوری هم مردود شده توضیح می‌دهد.
بر خلاف انتظارات خروج کریستیانو رونالدو از الدترافورد نه‌تنها به ضرر تن‌هاخ و تیمش نشده، بلکه منچستر را به بهترین فرم خود از ابتدای فصل رسانده است.
عربستانی ها بابت بروز یک بحران احتمالی در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو نگران هستند.
وقتی خبرنگار اینترنشنال به هواداران تیم ملی ایران در قطر پول می دهد فقط برای گفتن یک‌ جمله را مشاهده می‌کنید.
امروز دوم نوامبر ۲۰۲۲ مصادف با صد و پنجمین سالگرد صدور اعلامیه بالفور از سوی انگلیس در سال ۱۹۱۷ است، اعلامیه ای که فلسطینی ها آن را مقدمه اشغال فلسطین و شکل گیری رژیم صهیونیستی می دانند.
مدیر عامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با کاهش صد لیتری از سهمیه اعتباری کارت سوخت، ۱۵۰ میلیون لیتر در دو ماه در مصرف سوخت صرفه جویی شد.
کامرانی فر به پایان دوره مدیریتی‌اش رسید و حالا باید دید تکلیف میرشاد ماجدی که دوباره به یک عضو هیئت رییسه تبدیل شده چه می‌شود.
اینجا مشهد است. بهشت دلالان سلامت که به آن‌ها اصطلاحا لیدر می‌گویند. لیدر‌ها معمولا کسانی هستند که از جنوب کشور و شهر‌های عرب‌زبان به مشهد آمده‌اند یا شاید مشهدی‌هایی که کمی عربی می‌دانند. این دلالان سلامت معمولا با آژانس‌های هواپیمایی یا مطب پزشکان و کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در حقیقت آن‌ها صفر تا صد سفر یک توریست عرب‌زبان را بر عهده می‌گیرند. از خورد و خوراک، هتل، مراکز سیاحتی و زیارتی تا عمل‌های زیبایی.
کولبر، سوخت‌بر، بدوک؛ این‌ها لقب مردمی است که چاره دیگری برای امرار معاش ندارند جز اینکه در صعب‌العبورترین معابر، ده‌ها کیلو گردو و پوشاک و یخچال ۲۲۰ کیلویی را به کول بسته یا هزاران لیتر گازوییل و بنزین را در صندوق ماشین‌ها و موتوسیکلت‌های‌شان بار بزنند به امید‌آنکه اختلاف چند صد هزار تومانی «اینور مرز و آنور مرز» نان خانواده را تامین کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ