علاوه بر این، نور مادون قرمز مورد استفاده در TBIRD تفاوت زیادی با امواج رادیویی سنتی دارد، زیرا داده‌ها را در امواج بسیار فشرده‌تری ارسال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
محققان چینی به دستاوردی عظیم در فناوری لیزر با قدرت بالا دست یافته اند.  لیزرهای چینی با کمک یک سیستم خنک کننده جدید می توانند گرمای اضافی را حذف و به طور مداوم کار کنند.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت کار گفت: از اقدامات مثبتی که در راستای تسهیل مراجعات مردمی به سامانه‌های وزارتخانه پیگیری می شود، ایجاد پنجره واحد است.
رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا تحقیقات مخصوص تصادف مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا را آغاز کرده اند که مربوط به یک تسلا مدل۳ تولید سال ۲۰۱۸ میلادی است.
رییس‌جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: کشورهای گروه- ۷ توافق کردند که به اوکراین برای ایجاد یک سیستم دفاعی قوی در زمین، هوا و دریا کمک کنند.
چین نخستین سیستم عامل توسعه یافته داخلی برای دسک تاپ را به نام اوپن کایلین عرضه کرده است.
رئال مادرید با خرید بلینگام و نداشتن یک شماره 9 کلاسیک، سیستم بازی خود را به 2-1-3-4 تغییر خواهد داد.
رشت- رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به برپایی دوره‌های آموزشی برای تقویت سازه‌ها و کیفی سازی ساختمان گفت: سیستم نظام مهندسی باید به سمت دانش بنیان سوق داده شود.
چین در تلاش برای جلوگیری از سقوط موشک ها روی مناطق پرجمعیت هنگام فرود است و در همین راستا یک سیستم چتر نجات را برای کنترل محل فرود بوسترهای موشک آزمایش کرده است.
این پهپاد در حوزه‌های شناسایی با بهره‌مندی از سامانه‌های شناسایی الکترواپتیکی، لیزری، مادون قرمز، سیستم‌های شنود الکترونیکی دشمن، مقابله با جنگ الکترونیک، سامانه اخلالگر، سیستم شناسایی خودکار، برخورداری از سیستم پرواز و سیستم نشست و برخاست ناوبری اتوماتیک از جملهٔ پهپاد‌های هدایت‌پذیرِ پیشرفته و کارآمد محسوب می‌گردد.
در آزمایش‌ها، سیستم IVEWS توانسته است عملکرد بسیار موفقی داشته باشد و با تهدیدات رادیویی مدرن مقابله کند. قرار است این سیستم روی نسل کنونی و قبلی جنگنده F-۱۶ نیروی هوایی ایالات‌متحده نصب شود.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه ردیاب چشمی شدند که دارای دقت مکانی کمتر از یک درجه بینایی و دقت زمانی پانصد هرتز است.
زلاتان ابراهیموویچ، یک بار دیگر به قطر ادای احترام کرد و گفت که سیستم قطری ها بهتر از سوئد جواب داده است.
سیستم برق اضطراری حیاتی در محافظت از اطلاعات
سیستم های زیرساختی - محافظتی
تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند جلوی بیمار شدن‌های مکرر افراد را بگیرد.
وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سیستم ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع گمرکی از رئیس کل گمرک خواست تا فهرستی از بخشنامه‌های غافلگیرانه گمرک تهیه تا درباره کثرت بخشنامه‌ها چاره‌اندیشی شود.
مهندسان پورشه موتور ۳.۲ لیتری پورشه ۹۱۱ کاررا را در این ون جا دادند و سیستم انتقال قدرت آن را عوض کردند و علاوه بر آن سیستم تعلیق و ترمزهای این ون استثنایی را به روز کردند.
سیستم تشخیص عنبیه این قابلیت را دارد که افراد را بر اساس یک ویژگی منحصربفرد شناسایی کند. این سیستم توسط محققان کشور در یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.
سرمربی هلندی شیاطین سرخ، از بازگشت مارسیال به ترکیب خوشحال است و حالا می تواند از سیستم چرخشی در خط حمله تیمش استفاده کند.
محققان سیستمی ابداع کرده اند که بدون نیاز به برق قابلیت خنک کنندگی دارد.
«آشوک الوسوامی» مدیر نرم افزار خودران تسلا، به تازگی در کنفرانس CVPR 2022 به معرفی بسیاری از دستاورد‌های تیم سیستم اتوپایلوت تسلا در سال گذشته پرداخته است.
روزنامه اماراتی بازی دفاعی را تفکر اصلی فرهاد مجیدی معرفی و اعلام کرد که تیم جدید او هم با این تفکر به خوبی آشنا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ