نمونه اولیه موتوراحتراق داخلی هیدروژنی ("ICE")، «کرولا کراس H ۲» می‌باشد. در این خودرو از موتور۱.۶ لیتری توربوشارژ سه سیلندراستفاده شده که در کرولا GR و یاریس GR استفاده می‌شود، و سوخت هیدروژنی را جایگزین سوخت فسیلی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وانت تویوتا لندکروزر در بازار‌های دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و انواع آن را در نقاط مختلف خصوصا مناطق جنگی دیده‌اید.
این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگر‌های آنالوگ اطلاعات کیلومتر و... مجهز شده است.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
این اتوبوس تویوتا، سازگاری خود را با محیط زیست نشان داده و منبع انرژی آن در موفقیت‌های بحرانی کارایی زیادی از خود نشان می‌دهد.
تویوتا می‌گوید با باتری‌های کاملاً جامد بر مشکلات طول عمر غلبه کرده است.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا که در زمینه تولید خودروهای برقی پیشتاز است به تویوتا پیشنهاد کرد از شبکه شارژ خودروهای این شرکت موسوم به سوپرشارژر استفاده کند.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
شرکت تویوتا از طرح اولیه خودرویی برقی برای شرکت در مسابقات رالی رونمایی کرده که مدت زمان شارژ آن کوتاه تر است و با هیدروژن کار می کند.
شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، تولید مدل یاریس خود در تایلند را متوقف کرده است.
تویوتا در روسیه ترمز برید
شرکت تویوتا موتور ژاپن افزایش شگفت‌انگیز ۲۲ درصدی در سود عملیاتی سه‌ماهه سوم را ثبت کرد زیرا ضعیف‌ترشدن ین و حجم فروش بالاتر به این خودروساز برتر جهان کمک کرد تا بر شوک ناشی از افزایش هزینه‌های مواد خام غلبه کند.
در ژاپن از هر ۲۰خودرو تنها یک‌خودرو جدید است و خودرو‌های قدیمی‌تر اکثرا موتور بنزینی یا دیزلی دارند. تویوتا اعلام کرده است در ساخت خودرو‌های الکتریکی بیش از ۷۰میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد و هدفش این است که در سال ۲۰۳۰ فروش خودرو‌های الکتریکی اش دست کم ۳میلیون و ۵۰۰‌هزار دستگاه باشد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
احتمالا نشتی اطلاعات در واحد تویوتا در هندوستان اطلاعات خصوصی کاربران را فاش کرده است.
تویوتا تولید خودروی برقی بی زد ۴ ایکس را بعد از رفع نقص خطرناکی در چرخ‌های آن مجدداً آغاز کرده است.
تویوتا فروش خودرو الکتریکی را از سر گرفت
شرکت تویوتا روز جمعه اعلام کرد دریافته که ممکن است اطلاعات حدود ۲۹۶۰۰۰ مشتری خدمات تی کانکت این شرکت به فضای مجازی درز کرده باشد.
وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.
گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
تنها ۶ میلیون تومان مالیات ابرازی «طلافروشان» کشور!
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ