دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، خواستار محکومیت اقدام تروریستی و به شهادت رساندن چهار نیروی پلیس در مسیر خاش به تفتان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مایکل اوون می‌گوید از تعویض محمد صلاح حسابی شگفت زده شده است و حق را به این بازیکن می‌دهد.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
قهرمان وزنه‌برداری جهان و پارالمپیک از عدم پرداخت حقوق توسط صندوق حمایت از قهرمانان، پرداخت حواله خودرو در فوتبال و بی‌توجهی به مدال‌آوران سایر رشته‌ها انتقاد کرد.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
عده زیادی از هواداران رئال مادرید به دلیل آنچه انفعال کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم در درگیری‌های دیدار مقابل والنسیا می‌دانند از او انتقاد کردند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا به شدت از شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور و انفعال لالیگا در مورد آن انتقاد کرد.
کاربران عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلفی ضمن اعلام حمایت خود از مقاومت فلسطین، از انفعال رهبران کشورهای عربی در قبال تجاوزات پی‌درپی رژیم‌صهیونیستی علیه مسجدالاقصی انتقاد کردند.
نماینده آمریکا در امور ایران امروز با ندیده گرفتن نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی کشورش در سال ۲۰۱۸ و سپس انفعال اروپا، از وضعیت کنونی برجام انتقاد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بدون اشاره به ادامه انفعال بروکسل در قبال تعهدات برجامی خود و نیز خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵، از «اوضاع برجام» انتقاد کرد.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
رمضان‌زاده از انفعال دولت سیزدهم در برخورد با یک اختلاس افشاشده ، انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ