نماینده آمریکا در امور ایران امروز با ندیده گرفتن نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی کشورش در سال ۲۰۱۸ و سپس انفعال اروپا، از وضعیت کنونی برجام انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابرت مالی، نماینده ویژه پیشین آمریکا در امور ایران در واکنش به توافق ایران و آمریکا برای آزادی زندانیان آمریکایی نوشت: برای سیامک، مراد، عماد و دو نفر دیگر از زندانیان و عزیزانشان این خبر خوشایندی است.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت که مجوز مالی در بحبوحه تحقیقات امنیتی دیپلماتیک وزارت امور خارجه در مورد سوء استفاده احتمالی از اطلاعات طبقه بندی شده به حالت تعلیق درآمده است.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد: شواهد درباره کاربرد پهپادهای ایران در منطقه و اوکراین رو به افزایش است.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهار داشت: ما آماده ازسرگیری گفتگو‌های غیرمستقیم با ایران هستیم، اما در انجام دادن اقداماتی دیگر برای محدود ساختن برنامه هسته‌ای ایران تردید نخواهیم کرد.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که دولت کشورش به دنبال براندازی در ایران نیست.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی از قصد واشنگتن برای افزایش فشار بر چین جهت جلوگیری از واردات نفت ایران خبر داد.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به اعدام علیرضا اکبری که به جرم جاسوسی برای انگلیس محاکمه و اعدام گردید، واکنش نشان داد.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره اظهارات مداخله جویانه و ادعاها درباره امور داخلی ایران و همچنین مذاکرات هسته ای را تکرار کرد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز در مصاحبه ای به تکرار ادعاهای خصمانه کشورش علیه ایران پرداخت.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره ایران واکنش نشان داد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد استقبال کرد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور گفت: اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری بوده که به تعویق نیز افتاده است.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار ادعاها علیه تهران گفت که اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت‌های آمریکا در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
نماینده آمریکا در امور ایران امروز اعلام کرد: همه قبول دارند که راه حل بلندمدت با ایران دیپلماتیک است.
نماینده آمریکا در امور ایران بامداد شنبه با انتشار پستی در حساب توئیتری خود به طرح ادعاهای مداخله گرایانه علیه تحولات داخلی ایران پرداخت.
مرندی به پیام توئیتری راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد و نوشت: به رویاپردازی ادامه دهید، اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست.
نماینده آمریکا در امور ایران در گفتگویی اذعان کرد که در حال حاضر احیای توافق هسته‌ای حتی در دستور کار هم نیست و تمرکزی روی این موضوع وجود ندارد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد، گفت: واشنگتن نمی‌تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.
پایگاه خبری پولیتیکو از جلسه محرمانه رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با قانونگذاران کمیته امور خارجه مجلس سنای آمریکا درباره وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها خبر داد.
وزیر امور خارجه ایران و نماینده آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه در دو تماس جداگانه با وزیر امور خارجه عمان درباره وضعیت تلاش‌ها برای احیای برجام گفتگو کردند.
وزیر خارجه آمریکا و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییت‌هایی خواستار آزادی زندانیان دوتابیعتی در ایران شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ