هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه ۱۶ تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
مهاجری تصریح کرد: این پل که به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.
پل پوگبا که برای زیارت خانه خدا راهی عربستان شده مذاکراتی هم با مدیران باشگاه الاتحاد داشته است.
سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.
گاهی اخبار کمی غیر قابل باور می‌شود مثلا روز گذشته برخی رسانه‌ها ادعا کردند یک پل عابر پیاده در مشهد به دلیل بی‌حجابی پلمپ شده است.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
تصاویری از یک پل عابر پیاده در مشهد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده و بازتاب فراوانی داشته است. برخی می گویند این پل عابر به خاطر بی حجابی تعطیل شده است!
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره‌رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.
پل طبیعت به مناسبت ۲۴ خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون به رنگ قرمز در می‌آید.
یک پل در حال ساخت بر روی رودخانه گانگا در ایالت بیهار در شرق هند روز یکشنبه فروریخت، اما گزارشی از تلفات انسانی اعلام نشده است.
همزمان با روز جهانی «ام اس» و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
سرویس امداد و نجات اعلام کرد که حدود ۲۴ نفر که اکثر آنها کودک بودند، روز پنجشنبه بر اثر ریزش یک پل موقت عابر پیاده در شهر اسپو فنلاند در نزدیکی هلسینکی، پایتخت این کشور، زخمی شدند.
عضو شورای شهر تهران گزارشی از میزان فعالیت پل‌های عابر پیاده پایتخت ارائه داد.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد داوید دخیا در بازی برابر سویا انتقاد کرد.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
میزان نوشت: با بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص می‌شود که آیدا رستمی در روز حادثه به همراه یک مرد در پل هوایی در حوالی منطقه آزادی تهران در حال مشاجره لفظی و فیزیکی بوده که از پل عابر پیاده به پایین سقوط کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده
با هدف افزایش ایمنی شهری، تامین روشنایی و رفع نقطه بی‌دفاع شهری پل عابر پیاده اتوبان امام علی(ع) در محدوده منطقه۸ انجام شد.
فیلمی از ریزش یک پل عابر پیاده هنگام افتتاح در کنگو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
ویدئویی از ریزش یک پل عابر پیاده هنگام افتتاح در کنگو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در حالی که برخی از مقامات در حال افتتاح پل با قیچی کردن روبان بودند پل فروریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ