میزان نوشت: با بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص می‌شود که آیدا رستمی در روز حادثه به همراه یک مرد در پل هوایی در حوالی منطقه آزادی تهران در حال مشاجره لفظی و فیزیکی بوده که از پل عابر پیاده به پایین سقوط کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه باعث اضافه وزن و چاقی می‌شود، دریافت مقدار کالری یا انرژی بیشتر از میزان نیازمندی بدن در دوره زمانی نسبتا طولانی است؛ بنابراین آنچه در واقع سبب افزایش وزن می‌شود، عدم تعادل انرژی وارد شده به بدن (از طریق خوراکی و آشامیدنی) و انرژی مصرف شده در بدن (سوخت انرژی متابولیسم پایه و انرژی لازم برای فعالیت‌های روزمره و یا ورزشی) است.
کم کاری تیرئید موجب خشکی پوست و ریزش مو می‌شود و به میزان خیلی زیادی مو‌های سر را کم می‌کند. همچنین از علائم گوارشی می‌توان به یبوست اشاره کرد که این افراد باید آزمایش تیروئید بدهند.
شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند سبزیجات برگدار با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ همراه هستند. تحقیقات دانشگاه لستر نشان می‌دهد که مصرف نیم وعده روزانه کلم بروکلی شانس ابتلا به بیماری دیابت را به میزان ۱۴ درصد کاهش می‌دهد.
کار توبیاس، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا گفته که این اتهامات به لحاظ حقوقی « بسیار جدی» است. «میزان جزییات دقیق در باره این اتهامات به طرز غیرقابل باوری زیاد است و بسیاری از آنها بسیار جدی است. هر چند باید اول منتظر اعلام مجرمیت ماند».
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار امیدواری کرده بود که با رساندن میزان دوندگی ملی پوشان ایران به ۷ کیلومتر در یک مسابقه بتواند تیم های مدعی را شکست بدهد.
عمل به تعهدات آبی و احیای حق آبه ایران، آزمونی واقعی تعیین و کننده برای طالبان است. موضوع حق آبه، میزان صداقت طرف افغانستانی برای تعامل دوستانه با ایران را راستی آزمایی می‌کند.
دوره سوم طائب، دوران پس از کنار رفتنش از ریاست سازمان اطلاعات سپاه است؛ دوره‌ای که هنوز هم در آن به سر می‌برد. در این دوره طائب را سیاستی دیگر آمده و دیگر از آن طائبی که به مجلس هم پاسخگو نبود، خبری نیست و خود را در معرض سوال دانشجویان قرار می‌دهد. طائب که نوع برخورد‌های سازمانش با فعالان سیاسی و رسانه‌ای، باعث ایجاد ذهنیت سیاسی‌کاری شده بود، حالا بیش از قبل اظهارنظر می‌کند و حتی میان سخنانش اطلاعات جدیدی از وقایع رخ داده، بیان می‌کند.
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در عید نوروز جریمه‌های رانندگی افزایش پیدا می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: افزایش جریمه‌های رانندگی در اختیار هیات وزیران است اگر تصمیم به ابلاغ گرفتند، ما مکلف به اجرا هستیم.
در مجموع، برای افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله می‌توان حداقل هفت ساعت خواب در شب را مطلوب شمرد، اما در افراد در سنین بالاتر ممکن است میزان ضروری خواب به ۹ ساعت نزدیکتر شود.
وقتی که کار، فرزندپروری و برنامه اجتماعی فشرده زمان کمی برای شما باقی می‌گذارد، ممکن است فکر کنید که داشتن تنها شش ساعت خواب در شب، میزان خوبی است. اگر چنین است، شما تنها نیستید.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
امروز مطالبی همچون مجمع دیران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، مجمع صبا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟، مجمع غگیلا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، تورم چین چقدر است؟، پیش بینی آینده بازار خودرو؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فروش موبایل چین با کاهشی بی سابقه و ۱۳ درصدی روبرو شده است. این پایین ترین میزان فروش موبایل در یک دهه اخیر به حساب می آید.
هرچند فعلاً در مواضع رسمی عربستان و امارات برآیند روشنی دیده نشده است، اما نشانه‌هایی از یک تنش پنهان در روابط دو طرف وجود دارد. این تنش احتمالی فعلاً بروندادی غیر از قهر‌های موقت دوطرفه نداشته است و باید دید به‌زودی پایان می‌یابد و یا ادامه پیدا می‌کند و در آن صورت آیا در رفتار‌ها و سیاست‌های دو طرف نمود عینی آشکار پیدا می‌کند؟
احد وظیفه درباره میزان بارندگی‌ها از ابتدای دی ماه توضیح داد: از ابتدای زمستان سال جاری تاکنون متوسط بارش‌های کشور ۴۲.۵ میلیمتر و میزان بارش متوسط بلند مدت ۳۱ میلیمتر بوده است بنابراین میزان بارش زمستان سال جاری از ابتدای دی ماه تا ۲ بهمن ماه جاری نسبت به بلندمدت حدود ۳۷ درصد بیش از نرمال است.
اگرچه سطح پوشش برفی کشور به ۱۴ درصد مساحت ایران رسیده، اما از نظر میزان آب معادل برف، نسبت به متوسط آمار ۲۱ سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داریم.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
هیچ راه بهتری برای بازگرداندن ایمان ما به آینده جز افزایش میزان نیروی مغزی موجود برای نوع بشر وجود ندارد؛ و هیچ راهی آسان‌تر برای افزایش این قدرت مغزی وجود ندارد جز آن که به نوابغ امکاناتی را برای انجام کار‌هایی که تنها خود می‌توانند انجام دهند اختصاص دهیم: فکر کردن به افکاری که پیش‌تر هرگز به آن فکر نکرده بودند و حل مشکلاتی که تاکنون غیرقابل حل تلقی می‌شدند.
میزان مرگ‌ومیر در میان گروه کم خواب، ۲۵ درصد افزایش یافت. وقتی همه سنین با هم ترکیب شدند، احتمال ابتلا به چند بیماری در افرادی که کمتر از پنج ساعت خوابیدند ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر بود.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.
در محافل رسانه‌ای و ادبی این‌طور مطرح شد که میان فرزندان هوشنگ ابتهاج برای انتقال پیکر او به ایران یا خاکسپاری‌اش در آلمان اختلاف پیش آمده و به همین دلیل انتقال پیکر این شاعر فقید به ایران با مانع روبه‌رو شده است. برخی هم در تحلیل این اتفاق معتقد بودند افراط‌هایی در رسمی کردن مراسم تشییع و تدفین او در ایران، این تلقی را در خانواده‌اش به وجود آورده که هویت این شاعر مصادره به مطلوب می‌شود، در نتیجه برخی از آن‌ها با انتقال پیکر پدرشان به ایران مخالف شده‌اند.
اگر بازیگران خارجی با نفوذ از ناتوانی طالبان در حل چالش‌های پیش روی کشور ناامید شوند حمایت از نیرو‌های مخالف ممکن است به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بر این اساس، این وضعیت ممکن است به دور جدیدی از یک جنگ داخلی تمام عیار بر اساس تقابل بین قومی منجر شود.
پژوهش‌ها نشان می‌دهند که دارو‌های ضد افسردگی فقط کمی بهتر از دارونما‌ها عمل می‌کنند (دارو‌های ساختگی که به مردم گفته می‌شود می‌توانند واقعی باشند). در مورد این که این تفاوت تا چه میزان قابل توجه است بحث‌هایی در میان پژوهشگران وجود دارد.
میزان مرگ و میر سویه فعلی آبله میمون حدود یک درصد است و در زمان نگارش این گزارش سه مورد مرگ بر اثر شیوع بیماری در خارج از آفریقا و پنج مورد مرگ در کشور‌های آفریقایی که این بیماری بومی آن است از ابتدای سال گزارش شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ