مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تردد روان در محورهای شمالی و محور شهریار – تهران دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
رئیس مرکز مدیریت کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم.
بررسی آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد؛ جاده هراز ترافیک سنگین است اما در محور فیروزکوه تردد روان گزارش می‌شود.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد با تردد روان برقرار بوده اما محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت مسدود است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی خبر داد و گفت: محور شهریار – تهران در برخی مقاطع با ترافیک سنگین همراه است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: بارش پراکنده باران در محورهای چالوس هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پر حجم، اما روان است و گره ترافیکی نداریم.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در محورهای هراز ، فیروزکوه، آزادراه تهران_شمال و آزادراه قزوین_ رشت خبر داد و گفت: محور چالوس علاوه بر بارش باران با بارش برف نیز همراه است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و بالعکس گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی مسدود هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و تردد روان در محور هراز و فیروزکوه وجود دارد.
تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت برقرار است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ