اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکل یورمارک، رئیس Roc Nation، شایعات مربوط به کنار گذاشته شدن روملو لوکاکو از این آژانس را تکذیب کرد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد جدید بیرانوند کاملا مطابق قرارداد قبلی اوست.
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
افشین پیروانی می‌گوید ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج به سمت داور چهارم آب دهان پرتاب کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال مدعی شد که ساپینتو تنها گزینه هدایت آبی هاست و قرارداد او به زودی تمدید می شود.
مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب یزد درباره اضافه شدن محمدرضا حضرت پور به این تیم در جام باشگاه های آسیا توضیح داد.
روزنامه سان می‌گوید تاتنهام خواهان حفظ آنتونیو کونته تا پایان فصل بود ولی مربی ایتالیایی بعد از صحبتهای تندی که درباره مدیران و بازیکنان باشگاه داشت ادامه کار در این تیم را نپذیرفت.
طبق ادعای دیایو اسپورت، بارسلونا با ژوائو کانسلو و مدیران سیتی در زمستان به توافق رسیده بود ولی در نهایت پپ گواردیولا مانع این انتقال شد.
شایعات عجیبی درباره زندگی شخصی پیکه در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است.
مارکا مدعی است کیلیان امباپه اواخر تابستان گذشته از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی پشیمان شده و در تماس با رئال مادرید خواهان پیوستن به این باشگاه اسپانیایی شده است.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختاردونتسک، از میخائیلو مودریک به عنوان سومین بال چپ برتر حال حاضر دنیا نام برد.
یحیی گل‌محمدی به شایعات پیرامون مصدومیت شیخ دیاباته پاسخ داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر استون‌ویلا غایب بود و مربی هلندی شیاطین سرخ، دلیل آن را بیماری عنوان کرد.
محمد جواد ظریف خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.
حسن مرادی‌فرد معتقد است سروش رفیعی باید را تکلی که روی پای او انجام داد کارت زرد اول را می‌گرفت و پس از آن هم از زمین بازی اخراج می‌شد.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
ری دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، به اظهارنظر عجیب کیلیان امباپه در مورد ضعیف بودن رقبای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی واکنش منفی نشان داد.
شب گذشته الکس سیلوستره، خبرنگار ال چیرینگیتو، که دوستی صمیمانه ای با مارکو آسنسیو دارد، خبر داد که این بازیکن تصمیم گرفته تا پایان قراردادش در رئال بماند.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، با انتشار ویدیویی ادعا کرده که قصد دارد افشاگری‌هایی درباره شخصیت واقعی او منتشر کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: اختیار طبقه‌بندی اسناد و خارج کردن آنها از حالت سری صرفاً با در اختیار رییس جمهور آمریکا است. این ایده که برای خارج کردن اسناد از حالت سری به تایید برخی از کارمندان نیاز است، پوچ است.
بولتون در واکنش به این ادعاها گفت: «این مسئله به من کمک می‌کند درک بیشتری به دست بیاورم که رژیم مستقر در تهران قادر به انجام چه کارهایی است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ