پل طبیعت به مناسبت ۲۴ خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون به رنگ قرمز در می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجری تصریح کرد: این پل که به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
پل پوگبا که برای زیارت خانه خدا راهی عربستان شده مذاکراتی هم با مدیران باشگاه الاتحاد داشته است.
برنامه دورهمی برای شناخت واقعه غدیر در بوستان آب و آتش در جنب مجسمه فانوس کنار پل طبیعت برگزار شده است.
اطلاعات آنلاین تصویری از آزادراه تهران-کرج منتشر کرد. این عکس از طبیعت بکر پیرامون جاده کرج به تهران در سال ۱۳۴۸ محدوده کنونی پل فردیس در آزادراه کرج - تهران گرفته شده است.
سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.
هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
یک پل در حال ساخت بر روی رودخانه گانگا در ایالت بیهار در شرق هند روز یکشنبه فروریخت، اما گزارشی از تلفات انسانی اعلام نشده است.
همزمان با روز جهانی «ام اس» و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
همزمان با هشتم ماه می‌و برابر با ۱۸ اردیبهشت که به نام روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده است، برج آزادی و پل طبیعت به پاس خدمات سرخ‌وسپیدپوشان هلال‌احمر به رنگ قرمز درآمد.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد داوید دخیا در بازی برابر سویا انتقاد کرد.
همزمان با روز جهانی هموفیلی و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه برداشتن پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، این اقدام نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر سویا انتقاد کرد.
همزمان با رویداد جهانی «ساعت زمین»، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان گفت: به منظور حفظ ایمنی و سلامت مسافران پل طبیعت اهواز تا اطلاع ثانوی پلمب و بسته شد.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید هرچه زودتر برای خرید لائوتارو مارتینز اقدام کند.
پل طبیعت امشب (پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه) برای همدردی با زلزله‌زدگان کشور ترکیه به رنگ قرمز در می‌آید.
«پل اسمیت»، استاد دانشگاه بریستول در طرح خود به ساخت حبابی اشاره کرده که می‌تواند اکوسیستمی شبیه زمین را در خود نگه دارد. به‌عبارت دیگر، این ذخیره‌گاه طبیعی فرازمینی (ETNR) ۲۰ هکتاری قادر است علاوه بر میزبانی از انسان‌ها، غذا و مواد خام مورد نیاز آن‌ها را نیز تأمین کند.
پل طبیعت به عنوان نماد نوین شهر تهران همزمان با روز جهانی دیابت ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) و به منظور آشنایی شهروندان از این بیماری خاموش آبی رنگ شد.
پل طبیعت تهران همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی قرمز می‌شود.
پل طبیعت تهران همزمان با حرکت کاروان «سنج و دمام زنی» با حضور خادمین حرم مطهر رضوی و مردم تهران طی روز‌های ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۱۴۰۱ به نشانه عزای حسینی (ع) به رنگ سرخ در می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ