سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
وزیر مشاور امور خارجه قطر گفت که قطر به حل اختلافات از طریق روش های مسالمت آمیز و گفتگو اهتمام ویژه دارد.
امیر قطر نامه‌ای از پادشاه مراکش دریافت کرد که موضوع آن روابط دوجانبه میان دو کشور و راههای تقویت آن است.
همه چیز برای یک فینال جذاب و مشخص شدن مسافر جدید لیگ ملت‌ها آماده است.
شرکت انرژی قطر، قرارداد طولانی مدتی برای تامین میعانات گازی گروه اینوک دبی (متخصص در زمینه نفت و گاز) امضا کرد.
بحرین و قطر اقدامات برای از سرگیری پرواز میان دو کشور را آغاز کردند.
عادی‌سازی روابط میان قطر و بحرین برای حفظ یکپارچگی شورای همکاری خلیج فارس انجام شده، اما به علت اختلاف‌های ریشه‌دار بین دو خاندان حاکم، به نظر نمی‌رسد خصومت‌ بین دو کشور به آسانی فراموش شود.
پس از قطعی روابط چهارساله میان قطر و بحرین، دو کشور از ازسرگیری روابط دیپلماتیک خبر داده‌اند.
مرتضی مکی می‌گوید: هرجا که عمان و قطر در مذاکرات علنی و غیرعلنی میان ایران و آمریکا موفق بودند و میانجی‌گری اثربخشی داشتند، ناشی از اراده دو طرف بود. اکنون که آمریکا و نه اروپایی‌ها به صراحت در سطح رسانه‌هایشان می‌گویند که برجام دیگر اولویت آن‌ها نیست و در کنار برجام موضوعات دیگری مهم است، نشان می‌دهد که کاری از دست عمان و قطر به عنوان کسانی که می‌خواهند نقش میانجی‌گری را داشته باشند، برنمی‌آید.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان میان ایران و قطر خبر داد گفت که دولت از این قرارداد حمایت قاطع می کند.
رسانه انگلیسی نام پنج بازیکنی که حقشان نبوده از جام جهانی خداحافظی کنند را منتشر کرد.
فلسطینی‌های حاضر در قطر شب گذشته با حضور در میان تماشاگران ایرانی، حمایت خودشان را از تیم ملی ایران در بازی با آمریکا اعلام کردند.
شب گذشته درگیری خونینی میان تنی چند از هواداران انگلیس و ایالات متحده آمریکا رخ داد.
در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است.
نخستین پرواز مستقیم بین تل آویو و دوحه برای انتقال هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام شد.
محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
در این دوره از جام جهانی، 135 بازیکن با تیم ملی و کشور محل تولد متفاوت حضور دارند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
فهرست نهایی بازیکنان ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دقایقی پیش منتشر شد.
در میان فهرست داوران جام جهانی، شش داور و کمک داور زن نیز حضور خواهند داشت.
وزارت دفاع قطر با پاکستان یادداشت تفاهم امنیتی برای تأمین امنیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امضا کرد.
در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید.
وزیر خارجه قطر با رئیس جمهوری قزاقستان دیدار و گفتگو کرد و طرفین افق توسعه روابط میان دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ