نخستین پرواز مستقیم بین تل آویو و دوحه برای انتقال هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
مدیرکل آسیای جنوبی سازمان توسعه تجارت گفت: در شهریورماه اولین نشست‌های مشترک برای برقراری تجارت آزاد با پاکستان شروع می‌شود. البته این شروع مذاکرات است و فرایند نهایی سازی طول می‌کشد.
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
منابع عراقی از پرواز مستقیم میان نجف و شهر الدمام در عربستان خبر دادند که به زودی برقرار خواهد شد.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.
اولین تماس ماهواره‌ای با گوشی معمولی بین تگزاس و ژاپن از طریق اپراتور AT&T انجام شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال دسترسی همه روستای بالای بیست خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت برقرار می شود.
یک قرن از حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران برای برقراری نظم و جریمه رانندگان متخلف می‌گذرد؛ همان زمان که حدود ۶۰۰دستگاه اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در تهران وجود داشت و باید اقدامی برای ساماندهی و جلوگیری از شلوغی معابر انجام می‌شد.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ از برقراری ۷۳۳ پرواز فوق العاده در ایام نوروز خبر داد.
وزیر صمت گفت: قرار است توافق‌نامه‌ای درباره امکان تهاتر بین ایران و بلاروس امضا شود، گفت: با الحاق کامل ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا، ۸۰ درصد تعرفه‌ها بین دو کشور صفر می‌شود.
سفارت ایران در کاراکاس اعلام کرد خط مستقیم کشتیرانی بین ایران-ونزوئلا از بهمن ۱۴۰۱ برقرار شده است.
پس از اختراع تلگراف و جهانی شدن آن، برای نخستین بار در زمان سلطنت ناصرالدین شاه قاجار به سال 1274 هجری قمری اولین خط تلگراف در ایران برقرار شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در ساعات ابتدایی زندانیان بند سارقان زندان اوین در جای مناسب منتقل شدند و در همان ابتدا با خانواده تماس برقرار کردند.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
محسن منصوری استاندار تهران در خصوص حادثه زندان اوین اظهار کرد: آرامش کامل در زندان اوین برقرار است. وی با اشاره به اینکه برخی بند‌ها در زندان شلوغ شده بود، گفت: بند ۷ و ۸ شوغ شده بود، ولی مسئله اصلی در بندی بود که بخشی از اراذل و اوباش در آن بند حضور داشتند.
این گزارش حاکی است، نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هرچه زودتر آرامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است.
عایشه خوری، یک زن خانه دار ۳۵ ساله از ماه جاری حضور در مدرسه شترسواری را آغاز کرد. او می‌گوید شترسواری به او کمک می‌کند تا با فرهنگ اماراتی ارتباط برقرار کند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: در سال جاری برای اولین بار پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است.
روحانی برای اولین بار نیتش را فاش می‌کند که امکان دیدار دو رئیس جمهور تا چه اندازه برقرار بود. راوی این جلسه روایت کرده است که روحانی در این بخش گفته بود: «اگر جای ترامپ، اوباما رئیس جمهور بود، قطعا به آن جلسه میرفتم.»
شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به نظر مساعد مسئولین برگزاری و نظمی که در اولین حضور زنان در استادیوم برقرار بوده، قرار است برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت، سازمان لیگ ظرفیت بیشتری را برای حضور زنان در ورزشگاه در نظر بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ