فلسطینی‌های حاضر در قطر شب گذشته با حضور در میان تماشاگران ایرانی، حمایت خودشان را از تیم ملی ایران در بازی با آمریکا اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
مردم فرانسه نیز امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات گسترده‌ای را در پاریس برگزار کردند.
مردم مراکش در راستای حمایت از فلسطین در برابر تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و مخالفت با عادی‌سازی روابط در رباط، پایتخت این کشور تجمعی را برگزار کردند.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه نیروی دریایی سپاه در حمایت از مردم فلسطین عصر امروز در سواحل خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای خزر برگزار شد. / خبرگزاری دانشجو
رژه بزرگ دریایی شناورهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آغاز بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شناور مردمی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌شود.
صدها تن از مردم مراکش با حضور در برابر ساختمان پارلمان این کشور حمایت خود را از فلسطین و مسجدالاقصی اعلام کردند.
ساکنان پایتخت اردن با برگزاری راهپیمایی، بر حمایت خود از مردم فلسطین و مقاومت آنها، اعلام کردند.
هزاران نفر از مردم تونس امروز در اعتراض به سیاست های اقتصادی و رویکردهای سیاسی دولت این کشور به خیابان ها آمدند.
در بحبوحه افزایش یورش‌ها و تهاجم‌های اشغال‌گران صهیونیستی، صدها هزار نفر از مردم فلسطین در مناطق مختلف در حمایت از مبارزان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمایشگاه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزوای رژیم صهیونیستی و بیزاری از غاصبان قدس شریف بود.
وزیر خارجه سوریه امروز در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی دمشق است.
وزیر خارجه سوریه امروز در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی دمشق است.
نویسنده قطری گفت که هدف این کمپین، حمایت از آرمان فلسطین و مردم آن از ظلمی است که ارتش «اسرائیل» علیه آنها اعمال می کند.
هزاران نفر از مردم مغرب در حمایت از ملت فلسطین، قدس و مسجد الاقصی دست به تظاهرات زدند.
مشهد ـ در حمایت از مردم غزه و فلسطین در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تجمع دانشجویی برگزار شد.
شیخ ماهر حمود گفت که جمهوری اسلامی ایران با وجود فشارها و محاصره های اقتصادی، حمایت خود را از مردم فلسطین قطع نکرده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: یزیدیان زمان در فلسطین به بدنه نظام و مردم می‌تازند در زمانی که بوق و کرنای حمایت از حقوق بشر مطرح است.
مردم یمن به مناسبت روز عاشورا و حمایت از مردم فلسطین در صنعا راهپیمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ