در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان که پس از جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد انتقادهای زیادی را روانه این تیم کرده است.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
نمایش اسفبار و بسیار متزلزل این دو گلر در دربی پایتخت، شاید نشان داد تیم ملی چرا در قطر آنطور گلباران شد.
مارسلو بروزوویچ، ستاره کروات، معتقد است که تیم ملی کشورش می‌توانست نمایش درخشان‌تری را در قطر ارائه دهد
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، نمایشی خیره‌کننده را در قطر ارائه کرد و رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت رساند.
امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی 2022 قطر به این زودی از یادها نخواهد رفت.
تیم ملی هلند در حالی با شکست مقابل آرژانتین از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد که بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است که تیم ملی می‌توانست نمایش بهتری در قطر داشته باشد و صعود از این گروه غیرممکن نبود.
ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.
گفته می‌شود نمایش بازیکن ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث ترانسفر مدافع تیم ملی ایران می‌شود.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم ملی قطر با قبول شکست در بازی پایانی دور گروهی، بدون امتیاز از جامی که میزبان آن است کنار رفت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر "تیم ملی ولز" در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.
رئیس مجلس با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.
تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
بخشی از نمایش پر از نقد قطر در دیدار افتتاحیه جام جهانی به کپی بدون مطالعه آنها از روی دست عربستان مربوط می شود.
جشن بزرگ قطری‌ها در افتتاحیه جام جهانی با دریافت دو گل و نمایش ناامید کننده مقابل اکوادور خراب شد.
در اولین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان، به مصاف اکوادور رفت و قطر با یک نمایش ناامید کننده مقابل اکوادور شکست خورد.
کاپ اصلی جام‌جهانی عصر سه‌شنبه ( ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ) پس از سفر و نمایش در بیش از ۵۰ کشور دنیا جهت بازدید علاقمندان قطری در پارک اسپایر دوحه به نمایش گذاشته شد. بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از ۴ روز دیگر با بازی افتتاحیه میان قطر و اکوادور آغاز خواهد شد.
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین کفش فوتبال جهان در دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه به نمایش گذاشته شده است.
پرچم تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در سطح شهر دوحه به نمایش درآمد.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
از کاپ جام جهانی قطر رونمایی شد. طبق پروتکل‌های فیفا، پوشش روی جام برداشته و این جام طلایی به معرض نمایش گذاشته شد.
جام جهانی 2022 در قطر؛ کمتر از چهار ماه دیگر در دوحه آغاز می شود و ایران در مصاف با تیم های انگلیس – آمریکا و ولز رویای صعود به مرحله گروهی را به نمایش می گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ