سخنگوی دستگاه قضا توضیحاتی درباره پرونده صلاحیت و تایید رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در حرکتی قابل ستایش، بر سر مزار فوتبالیست جوان صنعت نفت حضور پیدا کرد.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع اتهامی نیلوفر حامدی و الهه محمدی ارتباطی با تهیه گزارش از مرگ خانم مهسا امینی و حرفه خبرنگاری آنها ندارد.
ستایشی توضیح داد: این جرم مستقیم در دادگاه در مجتمع ارشاد رسیدگی می‌شود و جرم درجه هشت محسوب می‌شود و همکاران قضائی ابتدا با ارشاد و توجه و در مرحله بعد با جریمه و جزای نقدی و مجازات‌های تکمیلی نسبت به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند. مجازات‌های تکمیلی و جایگزین هم باید با جرم صورت گرفته سنخیت داشته باشد و تلاش ما این است که خروجی بازدارنده‌ای داشته باشیم تا افراد بار دیگر مرتکب نشوند.
ستایشی گفت: رای بابک زنجانی اعدام است، اما در صورت ادامه همکاری‌هایش با دولت در حکمش مساعدت خواهد شد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران مشغول رسیدگی به پرونده واگذاری خودرو‌های شاسی بلند شده و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
ستایشی در ارتباط با پرونده بورس گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در حال تکمیل تحقیقات است. افراد مختلفی احضار و تفهیم اتهام شده‌اند.
سخنگوی قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی به ماجرای پرداخت پاداش ارزی از سوی فدراسیون به اعضای تیم ملی و هیئت رئیسه در جام جهانی قطر خبر داد.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را لایق افتخارات اخیر دانست.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه دیدارش با سالزبورگ در لیگ اروپا از این حریف اتریشی ستایش کرد و گفت سالزبورگ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد ولی جالوروسی تنها به صعود از این مرحله فکر می‌کند.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، با ستایش از ژاوی سرمربی این تیم او را به عنوان رهبر اصلی بارسلونا معرفی کرد و گفت بلوگرانا تیمی جوان است که به زودی به موفقیت‌های بزرگ خواهد رسید.
ستایشی درباره قراردادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی توسط پارلمان اروپا گفت: اقدام پارلمان اروپا اقدامی ناشایست بود که این اقدام تحت تاثیر لابی گروه تروریستی منافقین صورت پذیرفته است. این اقدام از نظر ما ضمانت حقوقی ندارد و براساس حقوق بین الملل و حقوق داخلی فاقد وجاهت است، اما نمی‌توان به راحتی از این اقدام چشم پوشی کرد.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از پیروزی 1-0 مقابل خیرونا که با گل پدری به دست آمد به ستایش از این ستاره جوان تیمش پرداخت.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده قتل زن اهوازی گفت: اولیای دم متوفی گذشت کردند؛ جنبه عمومی این قضیه متهم ردیف اول به تحمل هفت سال و نیم تحمل حبس محکوم شده است.
زیست این تهدید به طور کامل در اینترنت قابل مشاهده است. سربازان پیاده نظام آن لزوما و همواره نه اشراف اروپایی و نه سوپر استار‌های رپ بلکه "نئونازی‌های جوان، سفید پوست و ضد مهاجران" هستند که شبکه‌ای را در یک خرده فرهنگ آنلاین ایجاد می‌کنند که فعالیت اش ستایش از نژادپرستی و ایجاد وحشت است.
فیل فودن، ستاره انگلیس، از درخشش هم‌تیمی‌اش جود بلینگام در بازی مقابل سنگال ستایش کرد و گفت این جوان 19ساله انگلیسی بهترین هافبک دنیا خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با بوروسیا دورتموند ستاره جوان این تیم جود بلینگام را ستایش کرد و او را بازیکنی کامل دانست.
گراهام پاتر‌ در گفتگویی با تلویزیون باشگاه چلسی به ستایش از کانر گالاگر پرداخت و گفت برای کمک به این ستاره جوان برای راه یافتن به تیم ملی انگلیس به او بازی خواهد داد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، جود بلینگهام، ستاره جوان دورتموند را مورد ستایش قرار داده است.
اظهارات ستایشی درباره فیلم زورگیری در اتوبان نیایش و اقرار متهم به ۱۰۰ فقره سرقت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ