مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید پدری و گاوی هیچ زبانی جز اسپانیایی بلند نیستند اما سعی دارند با او ارتباط برقرار کنند.
انتشار چند تصویر زیبا بعد از مسابقه نیمه‌نهایی اسپانیا و سوئد توجهات زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد.
علاوه بر عثمان دمبله که شنبه جدایی اش از بارسا رسمی شد، باشگاه به فکر فروش سه بازیکن دیگر نیز است.
بارسلونا در حالی با وجود هفده دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم به تساوی مقابل ختافه رضایت داد که از هر نظر بر حریف سلطه داشت
لوئیس انریکه تمایل دارد آنسو فاتی از بارسلونا را هم به پاری سن ژرمن منتقل کند.
شبکه TV3 مدعی شد یک صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی که قصد تزریق 60 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا را داشت منصرف شده است.
جدایی کیلیان امباپه و رفتن او به رئال، از هر حیث به ضرر بارسلوناست. هم رقیب بزرگ بارسا قدرتمندتر خواهد شد و هم اینکه پی اس جی قصد دارد دمبله را جایگزین امباپه کند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
اینترمیامی به دنبال هت تریک است و می‌خواهد جوردی آلبا، سومین بارسایی سابق را هم به خدمت بگیرد.
باشگاه بارسلونا از توهین‌های نژادپرستانه هواداران رئال مادرید به یکی از بازیکنان تیم بسکتبال باشگاه به شدت انتقاد کرد و خواهان مجازات این هواداران شد.
مارسلو بروزوویچ با وجود ابراز علاقه عربستانی‌ها، فقط یک تیم را می‌خواهد: بارسلونا؛ و حاضر نیست بارسا را با عربستان عوض کند، حالا هرچقدر هم که عرب‌ها پول بدهند.
خاویر زانتی از فینال پیش روی اینتر برابر سیتی در لیگ قهرمانان به هیجان آمده و آن را «فرصتی بزرگ» برای باشگاهش می‌داند.
خاویر زانتی از فینال پیش روی اینتر برابر سیتی در لیگ قهرمانان به هیجان آمده و آن را «فرصتی بزرگ» برای باشگاهش می‌داند.
بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، علیرغم حضور در مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکنان سال فیفا عکسی با خوان لاپورتا نگرفت.
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
به نظر می‌رسد بایرن مونیخ حتی در صورت حذف روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، نگرانی از بابت دریافت پاداش او از بارسا ندارد.
رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در دیداری حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.
اعلام شدن به عنوان بازیکن مازاد توسط بارسلونا و نیمکت‌نشینی در میلان موقعیت سرجینیو دِست در تیم ملی آمریکا را متزلزل کرده است.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ