ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید پدری و گاوی هیچ زبانی جز اسپانیایی بلند نیستند اما سعی دارند با او ارتباط برقرار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در طول چند هفته اخیر با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در ارتباط بوده و از او خواسته که نگران شرایط نباشد.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
ستاره تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز، ارتباط بسیار بدی با مسئولان این تیم دارد.
بازیکنان پرسپولیس ارتباط خوبی با عضو جدید کادر فنی خود پیدا کرده‌اند.
درحالیکه احتمال انتقال ژوائو فلیکس به بارسلونا داغ شده دیه‌گو گودین، هم‌تیمی سابق او می‌گوید این ستاره پرتغالی هرگز نتوانست با اتلتیکو مادرید و دیه‌گو سیمئونه ارتباط برقرار کند و دلش با این تیم نبود.
مهاجم ایرانی روستوف خیلی زود با بازیکنان این تیم ارتباط نزدیکی پیدا کرده است.
یک کارشناس امنیتی عراق به ارتباط معنادار میان انفجار در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد در خصوص مشکل برق این کشور اشاره کرد.
روبن دیاز، مدافع پرتغالی سیتی، در مصاحبه‌ای در مورد تیمش و ارتباط میان بازیکنان این تیم صحبت کرد.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.
ستاره خط حمله تیم ایران ارتباط نزدیکی با بازیکن ملی‌پوش استقلال دارد.
جولیت با اشاره به اینکه کاهش تحرک یکی از دلایل اصلی بستری‌شدن در منزل است، می‌گوید: «نشستن روی زمین، اگر به‌شکل منظم انجام شود، از کارهایی است که کمک می‌کند بدون کمک‌گرفتن از جایی یا کسی، بتوانیم بنشینیم و بلند شویم.»
دهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همچنین نشان ویژه «ستاره ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» را دریافت کرد.
دهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد.
جهت شبیه‌تر شدن هرچه بیشتر این محل با مریخ، حدود ۲۲ دقیقه تاخیر ارتباطی بین ساکنان و جهان خارج وجود خواهد داشت درست مشابه آنچه فضانوردان در سیاره سرخ هنگام برقراری ارتباط با زمین تجربه می‌کنند.
لوکا مودریچ، ستاره کروات، می‌گوید پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید ارتباطی با او ندارد، اما همچنان احترام زیادی برای او قائل است.
به نظر می رسد در اسپانیا بهتر از هر جایی راه مهار وینیسیوس و قطع ارتباط او با کریم بنزما را می‌دانند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم ترکیه، حمایت کامل خود از زلزله زده های این کشور را اعلام کرد.
روبرت لواندوفسکی از روز اول حضورش در بارسلونا تحت تاثیر بازی گاوی قرار گرفت و ارتباطی نزدیک و دوستانه با ستاره 18 ساله آبی اناری ها دارد. لوا همواره دو نکته را به گاوی توصیه می‌کند.
برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هرگونه ارتباط بین مصاحبه دیروزش با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.
غیبت‌های طولانی ساره جوانمردی در اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی ابهامات زیادی پیرامون او ایجاد کرده؛ اگر چه رئیس انجمن مربوطه تاکید دارد موضوع ارتباطی به خداحافظی یا اختلاف نظر ندارد.
غیبت‌های طولانی ساره جوانمردی در اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی ابهامات زیادی پیرامون او ایجاد کرده؛ اگر چه رئیس انجمن مربوطه تاکید دارد موضوع ارتباطی به خداحافظی یا اختلاف نظر ندارد.
در سال 2022 تحولاتی در منطقه و جهان در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط رخ داد که از آن می توان به عنوان شکست عملی توافقات آبراهام یاد کرد.
در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو رونالدو و لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی، با یکدیگر در ارتباط بودند ولی در نهایت فوق ستاره پرتغالی در یونایتد ماندنی شد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی و جوان منچسترسیتی، همچنان قصد دارد ارتباطش را با جیدون سانچو در اردوی رقیب حفظ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ