اعلام شدن به عنوان بازیکن مازاد توسط بارسلونا و نیمکت‌نشینی در میلان موقعیت سرجینیو دِست در تیم ملی آمریکا را متزلزل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان آبکی تلاش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فروش کیلیان امباپه، سوژه طنزپردازی اهالی بسکتبال آمریکا هم شده است.
ستاره‌ سال‌های گذشته بسکتبال ایران، در صحبت‌هایی بی پرده از شرایط بسیار بد بسکتبال ایران صحبت کرد و دلیل این شرایط را هم بی‌برنامگی و صرفا استفاده کننده بودن فدراسیون ‌های قبلی دانست.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که سازمان‌های جاسوسی آمریکا چند روز پیش از شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، نشانه‌هایی مبنی بر آماده‌سازی این کودتای نافرجام مشاهده کرده بودند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که سازمان‌های جاسوسی آمریکا چند روز پیش از شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، نشانه‌هایی مبنی بر آماده‌سازی این کودتای نافرجام مشاهده کرده بودند.
مسابقات لیگ ملت‌های کونکاکاف با قهرمانی آمریکا به پایان رسید تا بیشترین نماینده در ترکیب تیم منتخب این تورنمنت هم مربوط به همین تیم باشد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
روز 20 خرداد دو ستاره کشتی آزاد آمریکا در انتخابی وزن 97 کیلوگرم رودرروی هم قرار می گیرند.
به نظر می‌رسد نفر بعدی در لیست کشور‌هایی که به ایالات متحده پشت می‌کنند، امارات متحده عربی است. امارات را در همه‌جای دنیا با شهر دبی و «هواپیمایی اتحاد» می‌شناسند. این کشور هم مانند عربستان سابقاً از آمریکا خط می‌گرفت. امروز، اما ابوظبی در سیاست‌گذاری‌هایش منافع جمعی امارات را در نظر می‌گیرد.
شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، اعتراض متحد همیشگی این رژیم را هم برانگیخت.
هواداران آرژانتینی حتی در مسابقات NBA در آمریکا هم دست از کری خواندن برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برنمی‌دارند.
ملی‌پوش سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان یکی از ستاره‌های جوان و آینده‌دار حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا از هم اکنون مورد توجه اهالی کشتی و تیم‌های رقیب است.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
کریستین پولیشیچ همانطور که پیش از جام جهانی هم تصور می‌شد ستاره ایالات متحده در این رقابت‌ها بود و به خوبی این ماموریتِ دشوار را پایان داد.
سرجینیو دست، بازیکن سابق آژاکس، مشتاقانه منتظر دوئل با هم تیمی های سابق خود است: "آنها باید مراقب باشند!"
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
نیمه اول دیدار ایران و آمریکا با تک گل کریستن پولیشیچ به سود آمریکا خاتمه یافت.
هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش فرصت پیروزی برابر آمریکا را هم داشت.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، معتقد است که تیم ملی انگلیس چندان هم برای او ترسناک نیست.
دو تیم ولز و آمریکا دومین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
تیم ملی فوتبال آمریکا که یکی از حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در دیدار دوستانه به مصاف عربستان رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا این روزها تمریناتش را برای مسابقات جهانی صربستان و کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ