میلی برایت، کاپیتان تیم ملی زنان انگلیس، پس از شکست 1-0 مقابل اسپانیا در فینال جام جهانی زنان ابراز ناامیدی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پیکان به آینده این تیم در لیگ برتر امیدوار است.
هافبک ایرانی هال‌سیتی امیدوار است تا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش برسد.
یوسو سسما ابراز امیدواری کرد که بتوانند به اهدافی که نکونام دارد، برسند.
امباپه 6 سال پیش هم گفته بود که اولویتش ماندن در موناکو است ولی خیلی زودتر از تصورات باشگاهش را ترک کرد و به پی اس جی پیوست. حرکتی مشابه امسال در راه است؟
شکیل اونیل، اسطوره بسکتبال آمریکا، پیامی احساسی خطاب به لیونل مسی منتشر کرد و گفت امیدوار است خیلی زود او را از نزدیک ببیند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان سقوط این تیم را فوتبالی می داند و امیدوار است خیلی زود به لیگ برتر برگردد.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، امیدوار بود که بتواند با قبول هدایت چلسی خیلی زود به دنیای فوتبال برگردد.
سرمربی فولاد خوزستان امیدوار است موفقیت‌های مربی جدید گل‌گهر بعد از بازی با این تیم آغاز شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: این بازی ما را خیلی به آینده امیدوار کرد.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه با پیروزی هایی که به دست آورده ایم به قهرمانی امیدوار شده ایم گفت: استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده و می تواند به این مهم دست پیدا کند.
زنگ هشدار به صدا درمی‌آید و شما دگمه چرت (snooze) را فشار می‌دهید، امیدوار هستید که خوابی کوتاه را تجربه کنید. این کار می‌تواند زمان بیداری و شرایط سازگارتری را برای شنیدن زنگ دوباره ایجاد کند. خیلی امیدوار هستید، اما ناگهان تمامی بهانه‌ها و توجیه‌ها برای ادامه خواب با صدای دوباره زنگ در هم شکسته می‌شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است تیمش باید با شرایط روانی و ذهنی بهتری در مسابقات آینده حضور پیدا کند.
اعضای خارجی کادر فنی استقلال به موفقیت تیم ملی کشورشان خیلی امیدوار هستند.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
اینترمیامی امیدوار است که با توجه به شرایط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بتواند خیلی زود این بازیکن را به خدمت بگیرد.
بسیاری از نامزد‌های طرفدار سرسخت دونالد ترامپ برنده شدند، اما خیلی از آن‌ها هم شکست خوردند یا در رقابتی نزدیک هنوز امیدوار مانده‌اند. بایدن از این که حزب او نسبت به دونالد ترامپ (۲۰۱۸) و باراک اوباما (۲۰۱۰) کمتر در کنگره کرسی از دست داده خوشنود است
بازیکن محبوب هواداران فولاد امیدوار است خیلی زود قرمزهای اهواز به فرم مطلوب خود برگردند.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
هافبک تراکتور امیدوار است دو سال گذشته را در لیگ ۲۲ جبران کند و برای این موضوع خیلی انگیزه دارد.
هافبک تراکتور امیدوار است دو سال گذشته را در لیگ ۲۲ جبران کند و برای این موضوع خیلی انگیزه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ