فران تورس که در جریان پیروزی 7-0 اسپانیا مقابل کاستاریکا دو گل به ثمر رساند گفت لاروخا می‌دانست گلهای بیشتر می‌تواند در روز آخر مرحله گروهی تعیین‌کننده باشد و به همین علت به دنبال گلهای بیشتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
شفافیت در دو دولت خاتمی و روحانی قابل مقایسه با دو دولت دیگر نبوده و نیست. شفافیت کمک زیادی می‌کند که تخصیص منابع و صرف پول و بودجه، منطقی و عقلایی انجام شود و در نتیجه کارایی اقتصادی بهتر شود و با منابع مشخص مالی خروجی‌های بهتری به دست آید.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
رگ به رگ شدن مچ پا می تواند باعث درد و تورم زیادی شود. این آسیب معمولا در طول شب حادتر شده و در این میان متخصصین راهکارهایی مراقبت از مچ پای متورم ارائه می کنند که به کار بستن آن ها می تواند روند بهبود این آسیب را تسریع کند.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فاصله زیاد نرخ تورم با حقوق کارگران را موضوع نقد امروز خود قرار داده است.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فاصله زیاد نرخ تورم با حقوق کارگران را موضوع نقد امروز خود قرار داده است.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
یکی دیگر از نشانه‌های افسردگی کودکان ترس و وحشت زیاد از مرگ یا بیماری خود یا عزیزان است. مثلا کودک از اینکه والدین خود را از دست بدهد، می‌ترسد و یا از اینکه به هر دلیلی دچار آسیب‌های جسمی شده و بمی‌رد، می‌ترسد.
قاچاق کالا به داخل و خارج از کشور اثرات زیادی بر تورم دارد و می‌توان گفت که قاچاق همان وارداتی است که حقوق گمرکی آن پرداخت نشده است.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
قالیباف رئیس مجلس، در نطق پیش‌ از دستور گفت: تمام تلاش نمایندگان مجلس این بود که با توجه به تورم بسیار سنگین موجود، معیشت مردم را مدنظر قرار دهند و سقف بودجه دست‌خوش تغییرات زیاد نشود.
شهروند ایرانی ساکن در آدیامان با بیان اینکه به دلیل وقوع زلزله فرزندانش در حال حاضر به مدرسه نمی‌روند، تصریح کرد: بعد از وقوع زلزله تمام امکانات در شهر از جمله آب، برق قطع شده بود و به سختی و با مشقت زیاد توانستیم خبر سلامت خود را به اقوام‌مان در ایران اطلاع دهیم
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
ویدیویی از رستورانی که در ارتفاع زیاد غذا سرو می‌کند را ببینید.
مدیر برنامه بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روبرتو تورس پیشنهادات زیادی داشت اما ترجیح داد با جواد نکونام همکاری کند.
اگرچه وزارت صمت در مورد گرانی خودرو، به عدم توازن عرضه و تقاضا اشاره می کند اما نکته این است که تا وقتی تورم مهار نشود هر قدر هم عرضه خودرو زیاد شود، باز ماهیت سرمایه ای خودرو تغییر نمی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
آگروفوبیا یا ترس از حضور در مکان‌های شلوغ؛ آگروفوبیا ترس از مکان‌ها یا موقعیت‌هایی که نمی‌توانید از آن‌ها فرار کنید. خود کلمه آگروفوبیا به ترس از فضا‌های باز اشاره دارد. افراد مبتلا به آگروفوبیا از وجود جمعیت زیاد در خارج از منزل می‌ترسند. آن‌ها اغلب از موقعیت‌های اجتماعی اجتناب می‌کنند و در خانه‌هایشان می‌مانند.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
تعداد زیادی از بازیکنان رئال در جام جهانی حاضر خواهند بود و مشخص نیست در چه شرایط بدنی و روحی بر می‌گردند. رئال پس از جام جهانی باید در پنج رقابت مختلف به میدان برود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت زامیاد، به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ