امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در حالی که مشکل پزشکی ندارد از ماسک ویژه‌ای در تمرین زردپوشان استفاده کرد تا دلیل استفاده از آن مورد سوال قرار بگیرد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درخصوص میزان شهریه مدارس دخالت نمی‌کنیم اما تاخیر در ابلاغ مصوبه تعرفه باعث سواستفاده شده است.
به گفته یک متخصص گوش، حلق و بینی، استفاده از گوش‌پاک‌کن می‌تواند به مجرای گوش خارجی صدمه بزند و منجر به عفونت شود.
به نقل از گلوبو اسپورته؛ داگلاس سانتوس مدافع پیشین بارسلونا در برزیل دستگیر شد. سانتوس به دلیل استفاده غیرقانونی از سلاح گرم دستگیر شد.
نتیجه مطالعه بزرگ صورت گرفته ‌ای بر روی ۲۱۲۰۴۶ شرکت کننده نشان می ‌دهد که استفاده از تلفن همراه برای برقراری یا دریافت تماس به طور قابل توجهی با افزایش خطر ابتلا به فشار خون بالا به ویژه در میان کاربران با فرکانس بالا مرتبط بوده است.
رئیس جامعه اورولوژی ایران گفت: ابتلا به سرطان مثانه در مردان به دلیل مصرف سیگار ۲.۵ برابر بیشتر است، اما این نوع سرطان در میان زنان به دلیل گرایش به استفاده از قلیان شیوع فراوان دارد.
مس کرمان در حساس‌ترین بازی خود قادر به استفاده از محمد ستاری نیست و این بازیکن به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.
کارشناسان مرکز بهداشت قم به منظور پیشگیری و مبارزه با کالا‌های غیر بهداشتی و غیر مجاز موجود در بازرسی از یک قنادی سطح شهر مقادیری از شربت آلومینیوم ام جی اس کشف و ضبط کردند.
ارلینگ هالند ستاره من سیتی به اتهام استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) بر اساس حکم صادره از شورای صدور رای، «طالب عزیزپور» بازیکن لیگ برتری فوتسال را به دلیل استفاده از مواد نیروزا سه سال محروم کرد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) بر اساس حکم صادره از شورای صدور رای، «طالب عزیزپور» بازیکن لیگ برتری فوتسال را به دلیل استفاده از مواد نیروزا سه سال محروم کرد.
جریمه‌های در نظر گرفته‌شده برای کارمندان مورگان استنلی از چندین هزار دلار شروع می‌شود و برای برخی به بیش از یک میلیون نیز می‌رسد!
"عوض القرنی" ۶۵ ساله در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی بازداشت شد. در آن زمان کارزار سرکوبگرانه دولت عربستان سعودی علیه هر فردی که از "محمد بن سلمان" ولیعهد آن کشور انتقاد می‌کرد آغاز شده بود.
استقلال در حالی مهیای بازی دوم با تراکتور می شود که به نظر می رسد قادر به استفاده از 6 بازیکن به دلیل مصدومیت نباشد.
باشگاه النصر با شکایت از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو، به دنبال تغییر نتیجه دربی عربستان است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اعتقاد بیشتری به بازیکنان شاغل در اروپا دارد، گفت: تیم ملی باید از دو دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام جهانی استفاده کند.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوان‌گرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوانگرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از صحبت درباره تعطیلات بلندمدت لیگ به دلیل در پیش بودن جام جهانی خودداری کرد.
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل استفاده پرسپولیس از یک بازیکن اعتراض خود را به سازمان لیگ ارائه کرد.
باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل استفاده پرسپولیس از یک بازیکن اعتراض خود را به سازمان لیگ ارائه کرد.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ضمن انتقاد از قیمت گذاری دستوری، گفت: برخی از واحدهای تولیدی اجبارا از قطعات کم‌کیفیت استفاده می کنند که این مساله منجر به کاهش کیفیت تولیدات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ