لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی کاستاریکا، که تیمش امشب مقابل اسپانیا 7-0 شکست خورد در پایان بازی گفت لاروخا در این بازی به معنای واقعی کلمه نسبت به تیم او برتری داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمیو فردا با بوتافوگو، صدرنشین لیگ برزیل روبرو می‌شود اما مربی و مدیران تیم نمی‌دانند برای این بازی می‌شود روی لوییس سوارز حساب کرد یا نه.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ضرباتی که این رشته خورده و می‌خورد از ضعف مدیریت بوده و چند سال دیگر هم تاثیرات آن ادامه دارد.
پائولو کالیوی، نایب رئیس باشگاه گرمیو برزیل به شایعات بازنشستگی لوئیس سوارز، ملی پوش اروگوئه‌ای به دلیل مصدومیت زانوی راست واکنش نشان داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پراید به دلیل سرعت بالا خبرداد و گفت: نبستن کمربند ایمنی جان راننده ۲۰ ساله را گرفت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: راننده ۲۰ ساله پراید بر اثر سرعت بالا فوت کرد.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری قهرمان سه دوره پارالمپیک جهان، الکسی اوبدنوف را از شرکت در مسابقات بین المللی محروم کرد.
جمعیت هلال احمر از تصادف دو خودروی سواری با ٢ شتر در گنبدکاووس و مصدومیت ۵ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده به دلیل تصادف با خودروی سواری در بزرگراه آزادگان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از وقوع انفجار یک دستگاه خودرو سواری در محله عبدل آباد خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۱۴ رخ داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: صبح امروز در مسیر بزرگراه رسالت به غرب یک دستگاه سواری پراید به دلیل سرعت زیاد واژگون شد.
او با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو به دلیل عدم توجه راننده به جلو با با یک نفر عابر پیاده از پرسنل شیفت شب شهرداری برخورد کرده است، افزود: متأسفانه عابر پیاده بر اثر این سانحه و شدت جراحات در محل جان باخت.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یک ورزشکار پارادوچرخه سواری را به دلیل استفاده از مواد نیروزا به دو سال محرومیت، محکوم کرد.
تیم ملی اروگوئه ۲ بر صفر از سد تیم ملی غنا عبور کرد اما به دلیل پیروزی تیم ملی کره جنوبی برابر پرتغال نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شود.
دیدار اروگوئه و غنا در جام جهانی به دلیل گذشته‌ای که با نام لوئیس سوارز تداعی می‌شود همیشه یک بازی ویژه به حساب می‌آید. دیداری که امشب هم با حضور او برگزار می‌شود.
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبورم دوچرخه ام را بفروشم و چاره‌ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای ندارم.
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبورم دوچرخه ام را بفروشم و چاره‌ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای ندارم.
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبورم دوچرخه ام را بفروشم و چاره‌ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای ندارم.
سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای، هنوز هم از اتفاقاتی که منجر به جدایی او از بارسلونا شد ناراحت است.
لوئیز سوارز به دلیل شکستگی کوچک انگشتان دستش، در بازی با ایران با بانداژ مخصوصی به میدان رفت.
شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج افراد از این مجموعه شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ