یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد به میزبانی چادرملو برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در آفریقا درباره وقوع کودتا در نیجر گفت: در صورت بحرانی شدن اوضاع در نیجر ممکن است واشنگتن پایگاه‌های پهپادی خود را در نیامی تخلیه کند.
یکی از دستورالعمل‌هایی که در استفاده از انواع آجیل‌ها و مغزیجات برای چاق شدن صورت باید مد نظر قرار داد، مصرف به اندازه آن‌ها می‌باشد. به عبارت دیگر، مصرف زیاد آجیل‌ها و مغز‌ها به چاق شدن سریع‌تر صورت کمک نمی‌کند، بلکه باعث بروز مشکلات متعددی خواهد شد.
رئیس جمهور با اشاره به توافقات حاصل از سفر اردیبهشت ماه خود به دمشق، بر اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته در این سفر به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
فدراسیون جهانی والیبال اطلاعیه‌ای درخصوص فریز شدن امتیازات ایران در رنکینگ FIVB منتشر کرد.
کادنا سر معتقد است اگر خرید کیلیان امباپه در تابستان منتفی شود، دوشان ولاهوویچ جدی‌ترین و قابل دسترس‌ترین شماره 9 برای رئال خواهد بود.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکل کم آبی در مشهد گفت: آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت گیرد.
بعد از اظهارنظر جنجالی درباره پرسپولیس، مهاجم تیم فوتبال سپاهان راهی جز لژیونر شدن برای خروج از تیم اصفهانی ندارد.
شهردارمنطقه ۱۳ تهران از اجرای پروژه صورت وضعیت الکترونیک حوزه‌های مختلف منطقه با هدف اجرایی شدن سیاست شفافیت نظام مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد.
سال گذشته، ایران در کشور ونزوئلا پالایشگاه فراسرزمینی ساخته است که ساخت و سهامداری در این پالایشگاه فراسرزمینی، به کمک شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان داخلی در صنعت پالایشگاهی کشور بوده است. همچنین صادرات کاتالیست موردنیاز پتروشیمی‌های روسیه نیز از دیگر دستاورد‌های توجه به دانش بنیان شدن اقتصاد ملی با کمک اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان بوده است.
برخی از منابع فرانسوی از احتمال ماندگار شدن کریستوف گالتیه در پاری‌سن ژرمن برای فصل آینده خبر دادند که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
لحظه انفجار پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی مقابل صورت راننده را در این ویدیو ببینید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تهران و پکن در خصوص پیگیری و عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور ایران به چین مصمم هستند.
برای چاق شدن سریع صورت هر شب قبل از خواب ۲ قاشق غذاخوری شیر خشک را با ۱ قاشق مرباخوری عسل و ۱ لیوان شیر ترکیب کنید و بخورید. شیر خشک سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و در آبرسانی به پوست صورت نقش موثری دارد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، مصرف عسل و شیر هم در چاق شدن صورت موثر است.
رئیس قوه قضاییه گفت: پرونده آن دسته از افراد اغتشاشات اخیر که متنبه شدند در هر مرحله‌ای که قرار دارد مختومه خواهد شد.
آزمایشگاه قمری و سیاره‌ای دانشگاه آریزونا می‌گوید: «الگوی شکستگی دایره‌ای ممکن است به دلیل ته نشین شدن یک رسوب بر روی دهانه برخوردی مدفون باشد. شاید بینی یک دریچه آتشفشانی یا گِلی است.»
دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و منتخب ریاض پر از لحظه‌های جالب و همچنین تازه شدن دیدار ستاره‌های پی اس جی با کریستیانو رونالدو بود.
شکست خارج از خانه سویا مقابل خیرونا کاسه صبر هوادارانش را لبریز کرد.
رئیس جمهور گفت: در دوره جدید بیش از ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه سلامت شدند و ما به دنبال آن هستیم که این خدمات به گونه ای افزایش پیدا کند که بیماران بجز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.
حذف شدن احتمالی بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه به معنای ضرر مالی 25 میلیون یورویی خواهد بود.
وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه تانزانیا درباره مذاکرات وین گفت: در صورت واقع بینی آمریکا، امکان اجرایی شدن توافقات قبلی با شرایط جدید ممکن خواهد بود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ