در حالی که میزان بارش در تمام استان‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش داشته‌اند. میزان بارش در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر استان قونیه ترکیه را لرزاند و باعث وحشت شهروندان و خروج آنان از خانه‌های خود به خیابان‌ها شد.
مدیران باشگاه ون‌پارس قصد انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را به آریو اسلامشهر داشتند، اما از رخ دادن این اتفاق جلوگیری شده است.
فدراسیون فوتبال یک قانون عجیب برای منفعت مالی هیئت فوتبال استان‌ها در نظر گرفته است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: در یک سال اخیر با تلاش صورت گرفته در مجموعه دستگاه قضایی استان پرونده‌های خروجی (رسیدگی شده) ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است.
مدیر عامل آب‌های استان تهران در خصوص آب سد کرج گفت: در محلی که مسیر جریان آب بسته شد، با توده‌های عظیمی از سنگ از چهار جهت، دسترسی امکان پذیر نبود.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه‌ای تهران، بازگشایی و رسوب‌زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده است و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تأمین آب شرب مناطق هدف آغاز می‌شود.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین در خروجی های غربی و جنوبی تهران خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در فروردین سال جاری بیش از ۶۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای استان خارج شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
شرایط آلودگی این روز‌های هوای پایتخت به‌قدری وخیم است که اداره کل هواشناسی استان تهران نیز روز گذشته به این موضوع واکنش نشان داد و با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی از پایداری هوا و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات PM ۲.۵ خبر داد.
کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به مه گرفتگی شدید در بوشهر اظهار داشت: با توجه به مه شدید صبح امروز پرواز‌های ورودی و خروجی از فرودگاه بوشهر لغو شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: خروج خودروهای فرسوده تا ۳۵ درصد بر کاهش ذرات معلق ( pm 2.5) هوای شهر اصفهان موثر است.‌
در پاسخ به خبر منتشره در رسانه‌ها، درخصوص سخنان آقای دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده محترم مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر خروج 10 هزار میلیاردتومان توسط شرکت ملی مس از استان کرمان، مدیر امور مالی شرکت مس توضیحات زیر را ارائه کرد.
اراک- رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به خروج ۴۰ درصد از مرغ تولیدی این استان به صورت قاچاق گفت: تا اطلاع ثانوی مجوز خروج مرغ از استان مرکزی صادر نمی‌شود.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برای کنترل جمعیت خودور‌های وارد شده به استان در شهر‌های کنگاور، بیستون و اسلام آباد غرب برای چند ساعت متوقف می‌شوند تا خروج زائران در مرز‌ها انجام شود و شاهد تجمع زائران در مرز‌ها نباشیم.
این طرح قطعا در کارگروهی تخصصی بین مجلس و شورای عالی استان ها چکش کاری خواهد شد و طرحی جامع تدوین می شود، نسبت به پخته شدن و بومی بودن این طرح باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا یک طرح جامع برای انتخاب شهردار تدوین شود.
ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، ریزش کرد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در گزارش‌های هیات‌های اعزامی و تیم‌های بررسی حادثه آبادان، تاکنون گزارشی مبنی بر قصور یا تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار سابق خوزستان در متروپل تسلیم دادگستری استان خوزستان نشده است.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ