تیزر جالب و زیبای مسابقات تک تیراندازی ۲۰۲۲ نظامیان جهان به میزبانی سپاه در استان یزد را مشاهده می‌نمایید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی جوانان والیبال ایران امروز در فینال مسابقات قهرمانی جهان به میدان می‌رود.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان امروز (یکشنبه ۲۵ تیر) در منامه بحرین به پایان می‌رسد و ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها جایگاهشان را می‌شناسند.
محمد نخودی با کسب مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی علاوه بر آنکه ملی‌پوش وزن 79 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد شد، رنک خود را هم بهبود بخشید.
دومین اردوی مسابقات جهانی برای فرنگی‌کاران به اتمام رسید و مرحله بعدی تمرینات شاگردان حسن رنگرز از هفدهم تیر ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.
با اعلام سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های لیگ برتری تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کنند.
در حاشیه مسابقات پهلوانک ها، عکس های بزرگ قهرمانان المپیک که در سالن هفتم تیر نصب شده، توجه کشتی گیران خردسال را به خود جلب کرد.
مسابقات فوتچل (فوتبال در شالیزار) به منظور بازگشت جوانان روستا به مزارع عصر چهارشنبه (۷ تیر ۱۴۰۲) در روستای کینچاه آستانه اشرفیه برگزار شد. مسابقات فوتچل از ورزش‌های محلی گیلان است که مسابقات آن هر سال بطور منظم در روستای مختلف استان برگزار می‌شود.
طی تصمیمی از سوی کنفدراسیون بوکس آسیا، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود اواخر تیر ماه آغاز شود به تعویق افتاد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی ۵ تیر به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام می‌شود که به دلیل مشکل کلاس بندی یکی از ملی پوشان، تیم با ۱۱ بازیکن در این رقابتها حضور پیدا خواهد کرد.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از 27 خرداد تا اول تیر ماه در چین برگزار می‌شود و‌ ایران با 13 شمشیرباز حضور خواهد داشت‌.
دور رفت مسابقات نوزدهم خرداد به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار می‌شود. همچنین تاریخ دور برگشت 6 تیر و تاریخ فینال 20 تیرماه تعیین شد.
تیم ملی تکواندوی ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان 2023 باکو دو نماینده خواهد داشت.
رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا که قرار بود خرداد یا تیر ماه سال‌جاری برگزار شود، به تعویق افتاد.
روزنامه های ایتالیایی تیتر اصلی خود را به حضور 5 تیم ایتالیایی در مسابقات اروپایی فصل جاری اختصاص دادند.
باوجودی که مسابقات اخیر کشتی همه در سالن بازسازی شده هفتم‌ تیر برگزار شده، اما چند استان به دنبال میزبانی از جام تختی هستند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی مسابقات جام باشگاه‌های جهان با حضور تیم بانک شهر به نمایندگی از ایران و پنج تیم خارجی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی مسابقات جام باشگاه‌های جهان با حضور تیم بانک شهر به نمایندگی از ایران و پنج تیم خارجی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی مسابقات جام باشگاه‌های جهان با حضور تیم بانک شهر به نمایندگی از ایران و پنج تیم خارجی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از فردا، مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد با یکدیگر سرشاخ می شوند.
فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم اما من را به سالن راه ندادند.
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
ناصر؛ متهم دستگیر شده در تحقیقات گفت: من دونده خوبی هستم و همیشه دلم می‌خواست در مسابقات دوومیدانی شرکت کنم، اما شرایط زندگی‌ام اجازه نداد. من از خانواده‌ای بی‌پول و فقیر ساکن جنوب شهر بودم که حتی توان ادامه تحصیل هم نداشتم چه برسد به ورزش و قهرمانی. اما ذوق و استعداد دونده بودن همیشه همراهم بود و مدتی قبل تصمیم گرفتم از آن استعداد استفاده کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ