اهواز - سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان از توقیف ۱۰۰ فروند شناور صیادی در طرح عملیاتی ضابط خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مأموران این پلیس در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»
محمدی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خودروی قاچاق توقیف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شد.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از توقیف نفتکش خارجی حامل یک‌میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه خبر داد.
نیروی دریایی سپاه در ماموریت‌های مختلفی با حکم قضایی اقدام به توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.
کرج- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، خودرو حامل ۲ هزار و ۸۸ ‏قوطی انواع توتون و تنباکوی قاچاق توقیف شد. ‏
دلیجان-فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان، از توقیف ۲ کامیون حامل ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۴ دستگاه ماشین ظرفشویی، به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبرداد.
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و کشف ۷۶۴ کیلوگرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس شهرستان بم خبر داد
وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
بعداز برتری پرسپولیس در دربی ۱۰۰ ، سپاهان هم مقابل ملوان مساوی کرد تا شیرینی غلبه بر استقلال برای شاگردان یحیی چندبرابر شود. حالا اختیار قهرمانی در دست پرسپولیس است و اگر هرسه بازی باقیمانده اش را ببرد، فاتح لیگ ۲۲ می‌شود
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
مدیریت فرودگاه بین المللی بغداد صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از توقف پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی به زیر ۱۰۰ متر خبر داد.
شامگاه گذشته هزاران صهیونیست در تظاهراتی که بزرگترین اعتراض جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو توصیف شده، به خیابان ها آمدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی نمایش تیم ملی ایران مقابل ولز را غیرتمندانه و شجاعانه توصیف کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
شبکه الجزیره در گزارشی به توقیف پیکر بیش از ۱۰۰ شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرده و آن را سیاستی سازمان یافته از سوی تل آویو دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ