دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک‌های جدید آی وی بسیاری از زوج‌های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می‌توانند صاحب فرزند شوند، می‌گوید: اگر این زوج‌ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می‌توانند در بسیاری موارد، صاحب فرزند شوند. حتی زوج‌هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش‌ها و تکنیک جدید و دارو‌های موثر جدید می‌توانند از شانس باروری بهره‌مند شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
باشگاه الهلال عربستان از پیوستن یانیس آنتی توکونمپو بسکتبالیست یونانی به خانواده الهلال استقبال کرد.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
مجری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم ها را افزایش بدهند.
روملو لوکاکو در پاسخ به سوال یک هوادار انتقالش به یوونتوس را بعید دانست.
۲۳۰ تحلیلگر بازار سرمایه در یک نظرسنجی شرکت کرده اند و به ۱۲ پرسش کلیدی بورسی پاسخ داده اند. از جمله این پرسش‌ها این است که بورس در سال ۱۴۰۲ چقدر سود می‌دهد و بیشترین سوددهی در کدام فصل اتفاق می‌افتد؟
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
پریچهر پورانصاری، در پاسخ به این سوال که کدام مشکلات کلیوی می‌تواند برای مادر باردار دردسرساز باشد، گفت: در دوران بارداری تغییرات فیزیولوژیکی در بدن مادر اتفاق می‌افتد تا بدن مادر بتواند آمادگی پذیرش و پرورش جنین را داشته باشد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
یکی از ویژگی‌های کلیدی ChatGPT توانایی آن در ایجاد پاسخ‌های متنی انسان‌مانند به درخواست‌ها است. این باعث می‌شود که برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مانند ایجاد ربات‌های چت برای ارائه خدمات به مشتری، ایجاد پاسخ به سؤالات در انجمن‌های آنلاین یا حتی ایجاد محتوای شخصی‌سازی‌شده برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی مفید باشد.
التهاب در کوتاه مدت یک پاسخ سالم طبیعی به مهاجمان است. هنگامی که بدن شما با یک عامل متخلف مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها یا مواد شیمیایی سمی مواجه می‌شود سیستم ایمنی بدن را فعال می‌کند.
اینکه چشم‌انداز چنین رویکرد و فضایی، ایران و اتحادیه اروپا را در چه مسیری قرار می‌دهد، پرسشی است که پاسخ آن با ابهامات و پیچیدگی‌های زیادی همراه است. با توجه به نقش کلیدی آلمان و فرانسه در اتحادیه اروپا به‌ویژه از لحاظ اقتصادی و سیاسی، الگوی رفتاری در حال ظهور از این دو قدرت می‌تواند تسری بخش به دیگر دولت‌های عضو اتحادیه شود.
نماینده خراسان شمالی در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
رسالت نوشت: مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن‌ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!
کیلیان امباپه با یک گل و یک پاس گل و درخش در نیمه دوم دیدار فرانسه و استرالیا نشان داد که چرا خروس‌ها آماده و سرحال بودنش را برای موفقیت‌شان در تورنمنت‌های بزرگ مهم می‌دانند.
مرندی در توئیت خود نوشت: اگر حمله‌ای علیه ایران انجام شود، هزاران پهپاد و موشک ایرانی زیرساخت‌های کلیدی رژیم‌هایی را که میزبان نیرو‌های متعلق به رژیم آمریکا هستند یا به نیرو‌های متخاصم اجازه می‌دهند از حریم هوایی آن‌ها استفاده کنند، در هم خواهد شکست.
امام جمعه موقت تهران گفت: سمت‌های کلیدی در کشور را باید به دست کسانی بسپاریم که امین باشند، حقوق مردم را پاس دارند و دغدغه مدیریت منابع کشور را داشته باشند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: عده‌ای هستند که وسیله و ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته نشده است؛ اما رتبه‌های شبهه‌داری آورده اند. ما با توجه به مقایسه سوابق تحصیلی و یا رتبه‌های کنکور‌های گذشته آن‌ها و همچنین میزان مطابقت پاسخ آن‌ها با پاسخنامه کلید، تقلب این افراد را شناسایی کرده ایم. این سه مورد باعث شده اند که این‌ها از نظر فنی در واقع شرکت کنندگان شبهه دار حساب شوند و کارنامه کنکور آن‌ها صادر نشده است.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ