اینکه چشم‌انداز چنین رویکرد و فضایی، ایران و اتحادیه اروپا را در چه مسیری قرار می‌دهد، پرسشی است که پاسخ آن با ابهامات و پیچیدگی‌های زیادی همراه است. با توجه به نقش کلیدی آلمان و فرانسه در اتحادیه اروپا به‌ویژه از لحاظ اقتصادی و سیاسی، الگوی رفتاری در حال ظهور از این دو قدرت می‌تواند تسری بخش به دیگر دولت‌های عضو اتحادیه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم میکس تفنگ ایران در در مسابقات قهرمانی جهان در جایگاه دوم ایستاد.
تیم میکس تفنگ ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو به مدال نقره دست یافت.
تیم میکس تفنگ بادی ایران با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام به فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو راه یافت.
ملی‌پوش تفنگ کشورمان منتظر است با صادر شدن ویزا بتواند در مسابقات جهانی شرکت کند.
ویزای یکی از تیراندازان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان باکو هنوز صادر نشده است.
مریم طالبی می‌گوید با وجود مدال نگرفتن در یونیورسیاد، کادر فنی به اهدافش رسیده است.
در آخرین روز از رقابتهای تیراندازی بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تیم میکس تفنگ بادی ۱۰ متر ایران به عنوان چهارم رسید.
تیم تفنگ مردان در سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در جایگاه پنجم ایستاد.
یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: منافقین بعد از اسارت می‌گفتند که ما حتی دستمان به اسلحه هم نخورده بود ولی در سرپل ذهاب به ما تفنگ دادند.
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه آقایان با عنوان "فتح خرمشهر" برگزار خواهد شد.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
نجمه خدمتی گفت: شرایط خیلی سخت است. فدراسیون دارد همه تلاشش را برای حداقل اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی می‌کند تا حداقل بتوانیم تجهیزات را به روز کنیم و در کنار رقبای خودمان باشیم و بتوانیم منصفانه رقابت کنیم. چون تجهیزات آن‌ها خیلی عالی هستند، ولی برای ما کاملا قدیمی است و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.
در مسابقات تفنگ، هادی قره‌باغی در مقام اول قرار گرفت و امیرمحمد نکونام و همچنین مهدی جعفری به ترتیب در مقام دوم و سوم ایستادند.
مسابقه برترین‌های تفنگ و تپانچه بانوان امروز (شنبه)، 13 اسفند در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
بریتانیا برای نخستین بار، وعده ارسال ۱۴ تانک چلنجر۲ را داد. همچنین، پس از لابی‌های گسترده زلنسکی، آلمان موافقت کرد که ۱۴ تانک لئوپارد خود را که از بهترین‌های جهان به شمار می‌روند، ارسال کند و به سایر کشور‌ها نیز چراغ سبز نشان دادند که از ذخائر لئوپارد خود به اوکراین کمک کنند.
پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.
دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ در تهران آغاز شد.
نتانیاهو اکنون تفنگ را به بن گویر داده تا جنگ بر سر الحاق سرزمین را آغاز کند. واشنگتن ممکن است امیدوار باشد که نخست وزیر آینده بتواند همکاران افراطی خود را مهار کند. با این وجود، حقیقت آن است که آنان اکنون شلاق را در دست دارند.
هفته پنجم لیگ برتر تفنگ بانوان امروز جمعه، 20 آبان ماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید‌.
هفته پنجم لیگ برتر تفنگ بانوان امروز جمعه، 20 آبان ماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید‌.
ایلان ماسک ادعا می‌کند که می‌خواهد آزادی بیان را در توئیتر ترویج کند، اما زمانی که مصر یا هند خواستار حذف برخی از محتوا‌های انتقادی از دولت خود از توئیتر شوند چه رخ خواهد داد؟
هفته سوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان امروز جمعه، 4 شهریور ماه در سالن 80 خط مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد.
این فیلم یکی از آثار قابل توجه کارنامه کاری رابرت ردفورد که پس از تماشا، در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و تماشاگر احتمالاً یکی از فیلم‌ها که رابرت ردفورد را در ذهنش تداعی می‌کند، این فیلم کمدی - جنایی خواهد بود؛ هرچند این فیلم اکران موفقی نداشت، این به آن معنا نیست که با فیلم خوبی طرف نیست. بسیاری از آثار باکیفیت سینما در اکران شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ