مجری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم ها را افزایش بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل کمیته المپیک از پاسخ به موضوع اختلاف مهدی تاج با حبیب کاشانی درباره سرمربی تیم امید طفره رفت.
رییس فدراسیون فوتبال ایران به پیام تبریک همتای عربستانی خود پاسخ داد.
در جریان اجلاس کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی تاج یک بار دیگر به رییس فیفا بابت استفاده از عبارتی جز خلیج فارس، تذکر داد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران دعوت تماشای فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را رد کرد.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به وضعیت سرمربی تیم ملی سکوت اختیار کردند.
علی مطهری نوشت:آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربی‌ای که در کارش موفق بود باید در آستانه این جام عوض می‌شد.
اگر نویدکیا به فدراسیون پاسخ منفی بدهد، شرایط گزینه‌های دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا سرمربی تیم امید بعد از جام جهانی 2022 قطر معرفی شود.
در واقع رییس در واقع رییس فدراسیون فوتبال با دعوت از من، بزرگی خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند. باید دست به دست هم داده و کار‌های زیادی را انجام دهیم.فدراسیون فوتبال با دعوت از من، بزرگی خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اولین صحبتهای خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه در نشستی خبری به سوالان نمایندگان رسانه های گروهی پاسخ خواهد داد.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صادر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
دایی در محفلی خصوصی به دوستان و نزدیکانش تاکید کرد جوابش به تاج همان جوابی است که به ماجدی داد
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
مربی تیم ملی فوتبال ایران به سئوالی درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ در این تیم بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون پاسخ نداد.
منصور رشیدی دروازه‌بان تیم تاج می‌گوید در سال ۱۳۵۴ آزمایش دوپینگی در ایران وجود نداشت که کسی با استناد بر آن، ادعایی در این مورد داشته باشد.
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
ثبت رکورد کاهش فروش خودروهای جدید در بریتانیا
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ