مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت سرمربی تیم اختیار کامل جذب مهاجم خارجی را به او داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف‌هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.
رئیس جامعه اقامتگاه‌های بوم گردی گفت: اگر انجمن های استانی اختیار داشتند که روی بوم گردی ها نظارت کنند هم ما با صدای بلندتری مطالباتمان را اعلام می کردیم هم نظارت دقیق تری انجام می‌شد.
مالک باشگاه تراکتور تبریز آمادگی کامل باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اسپانیایی تیم را اعلام کرده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
نمایشگر رول‌شونده لپ‌تاپ مفهومی لنوو از طریق موتور‌های دوقلو به‌صورت عمودی باز می‌شود و یک پنل کشیده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
سل آینده مدل زبانی OpenAI مبنای عملکرد موتور جستجوی جدید بینگ خواهد بود. این مدل زبانی از آنچه تا کنون در ChatGPT مورد استفاده قرار می‌گرفت بسیار کارآمدتر و قدرتمندتر است.
در این اینفوگرافیک قصد داریم شما را به طور کامل با راه‌های مقابله با اضطراب انواع بیماری‌ها آشنا کنیم و اطلاعات کافی در مورد درمان آن را در اختیارتان بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ به گونه‌ای تنظیم کردیم که اختیار تقسیم وام‌های خرد به دولت واگذار شود به گونه‌ای که تکلیف ما لا یطاقی به گردن بانک‌ها انداخته نشود.
پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است؛ ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج رئیس این فدراسیون برای انتخاب دو سرمربی تیم‌های ملی تفویض اختیار کرد.
احسان اصولی از تفویض اختیار اعضای هیئت رئیسه یه رئیس فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و فوتسال زنان خبر داد.
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج رئیس این فدراسیون برای انتخاب دو سرمربی تیم‌های ملی تفویض اختیار کرد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: تفویض اختیار به سطح مدارس را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و باید کمک شود سازمان به تمرکززدایی برسد.
گروهی از نمایندگان معتقدند: «مجلس به تیم مذاکره‌کننده اختیار تام داده است، بنابراین نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست.» در نقطه مقابل نیز گروه دیگری از نمایندگان قرار گرفته‌اند که از ضرورت ورود هر نوع توافقی به صحن علنی مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی سخن می‌گویند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است، گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است،گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.
آیا اخیراً از طریق موبایل یا رایانه شخصی دیگران وارد حساب اینستاگرام خود شده اید و فرصت خروج از سیستم را نداشته اید؟ در چنین موقعیتی اینستاگرام راهی برای خروج از حساب کاربری اینستاگرام شما در اختیارتان قرار داده است.
ساعت کاری بانک‌ها از ۲۱ خرداد اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ