پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است؛ ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گالاتاسرای برای دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی با پی اس جی به توافق نهایی دست یافت تا ستاره آرژانتینی را فصل بعد نیز در اختیار داشته باشد.
رهبر بلاروس می‌گوید در جریان گفتگوی تلفنی با رهبر واگنر، حرف‌های آقای پریگوژین را قطع کرده و هشدار داده که اگر واکنر به مسکو برود «آن‌ها را مثل سوسک می‌کشند.»
بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی (برگ قطعی مالیات ۱۴۰۰) تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، پیش بینی قیمت طلا، پیش‌ بینی بورس فردا ، خبر‌های موثر بر بورس فردا ، مجمع توریل ۱۴۰۲ | آیا عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها در راه است؟، گزارش بازار اختیار معامله ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری مالخر پرونده و همدست دیگر متهم ادامه دارد.
فرانسه یکی از بالاترین نرخ حضور مسلمانان بین کشورهای اروپایی را در اختیار دارد و بازیکنان زیادی در لوشامپیونه با روزه در ماه رمضان وارد زمین بازی می‌شوند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در‌ها را به روی خود بستن، با طرف مقابل حرف نزدن و انزوای بین‌المللی اختیار کردن، نه‌تنها مقاومت نیست بلکه لجبازی سیاسی است. در جهان امروز، لجبازی سیاسی علاوه بر اینکه جواب نمی‌دهد، باعث تضییع حقوق مردم نیز می‌شود.
یک گروه سرمایه‌گذاری قطری طی چند روز آینده برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد خواهند داد و مطمئن است که هر رقیبی را در این راه شکست خواهد داد.
گفته می شود دادن اختیار کامل به هیات عالی مولدسازی دارایی‌های دولت راهکاری برای خروج از عملکرد صفر مولدسازی است و هیچ چیز محرمانه‌ای در مسیر مولدسازی دارایی‌های دولت وجود نخواهد اشت و عملکرد هیات کاملا نظارت‌پذیر و شفاف است. اما با نگاه به این مصوبه نکات دیگری برداشت می شود.
اتحادیه اروپا در حال حاضر آمادگی خوبی برای جداسازی اقتصادی از چین ندارد، زیرا ابزار کافی را برای این امر در اختیار ندارد.
العربی قطر که صابر کاظمی را در اختیار دارد شکست غیر منتظره ای را مقابل الخور متحمل شد.
متأسفانه از روز گذشته در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که گاز مایع به‌سرعت در اختیار مردم این نواحی قرار گرفت و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
رئال مادرید ممکن است یکشنبه پیش رو در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا قرار بگیرد و دو بازیکن خود را قطعا در اختیار نخواهد داشت.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است. ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق بر اساس بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور می تواند منابع حمایتی را در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی اینترنت قرار دهد.
درحالیکه تیم ملی فرانسه انگولو کانته و پل پوگبا را در قطر قطعا در اختیار نخواهد داشت اعلام مصدومیت پرسنل کیمپمبه و ابهام در رسیدن کریم بنزما کابوس این تیم را تاریک‌تر کرده است.
کادر فنی فولاد خوزستان برای دیدار امروز هفت بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی قطعا در اختیار نخواهد داشت.
کادر فنی فولاد خوزستان برای دیدار امروز هفت بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی قطعا در اختیار نخواهد داشت.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
سرمربی تیم ملی موفق شد در مذاکره با باشگاه‌های قطری که بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارند، مجوز حضور زودهنگام آنها را در اردوی تیم ملی دریافت کند.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ