سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در وزارت ورزش و جوانان گزارش وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی را در اختیار کیومرث هاشمی قرار داد.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
مشاور وزیر اقتصاد جزئیات ابلاغیه جدید دولت درمورد آرد و نان و تفویض اختیار به استان‌ها را ارائه کرد.
نماینده مردم اراک گفت: ۸۲ ابرشرکت دولتی صورت حساب‌های مالی خود را در اختیار مجلس و دیگر نهادهای نظارتی قرار نمی‌دهند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هفته آینده بعد از تکمیل نشست‌های خود با دولتمردان، گزارش خود را به دولت ارائه می‌دهیم و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.
وزیر نفت گفت: در استان سیستان و بلوچستان، ۵۰ جایگاه سی ان جی جدید احداث می‌شود و تمام تجهیزات این ۵۰ جایگاه CNG را دولت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نخبگان ایرانی یک شبکه آموزشی ایرانی با جستجوگر فارسی تولید کرده‌اند که می‌توانیم این امکان را در اختیار نیکاراگوئه قرار دهیم
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اخراج سه بازیکنش بعد از بازی با سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.
«دیوید بارنئا» رئیس موساد با تکرار برخی فضاسازی‌ها درباره ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اطلاعاتی در اختیار دارد که حاکی از تلاش تهران برای گسترش ارائه این تسلیحات به مسکو است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور آمادگی دارد تا کودهای رایگان در اختیار کشورهای نیازمند آفریقایی قرار دهد.
سردار قنبری بیان کرد: اینگونه اقدامات مزبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم‌تر می‌کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
سرمربی تیم ملی بلژیک در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با مراکش شرکت کرد و صحبت هایی را حول محور تیمش ارائه کرد.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه ها باید موظف باشند دقیق ترین و صحیح ترین آمارها را در اختیار تصمیم گیران کشور قرار دهند تا میزان درصد اشتباه در تصمیمات به حداقل ممکن کاهش یابد.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
نتایج یک تحقیق درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که در آن بر عمدی بودن قتل وی توسط رژیم صهیونیستی تاکید شده است، در اختیار دیوان کیفری بین المللی قرار گرفت.
دبیر ستاد حقوق بشر ایران، از دستگاه‌های ذیربط خواست تا تحقیقات و بررسی‌های لازم در مورد علت فوت این دختر جوان با دقت و سرعت انجام شود و نتایج آن با شفافیت در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.
با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به شکل مطلوبی در اختیار مشتریان بانک ایران زمین قرار می گیرد.
نیمه نخست دیدار دو تیم استقلال و پیکان با نتیجه بدون گل به پایان رسید اما آبی‌ها توانستند در این نیمه نمایش بهتری ارائه دهند.
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
طبق مصوبه مجلس، کلیه صندوق‌های بازنشستگی مکلفند اطلاعات مربوط به سوابق بیمه‌پردازی بیمه‌شدگان و مشمولین این قانون را در اختیار وزارت کار قرار دهند.
ویژگی جدید یوتیوب برای مشترکین Premium ارائه شده است. این قابلیت امکان بزرگنمایی همه ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت امکاناتی تقریبا مشابه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب فعال می‌کند و در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه کار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ