گروهی از نمایندگان معتقدند: «مجلس به تیم مذاکره‌کننده اختیار تام داده است، بنابراین نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست.» در نقطه مقابل نیز گروه دیگری از نمایندگان قرار گرفته‌اند که از ضرورت ورود هر نوع توافقی به صحن علنی مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی سخن می‌گویند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که غرب رویکرد دوگانه‌ای را در قبال مسائل مختلف بین‌المللی در پیش می‌گیرد.
گزارشی از توصیه براندازان و رسانه‌های خارجی فارسی زبان از مردم به جهت عدم شرکت در مراسم عزاداری محرم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
برخی رسانه های غربی که در آشوب های پاییز سال گذشته در ایران به پوشش شبانه روزی مشغول بودند، پس از گذشت چند هفته از اعتراضات چند صد هزار نفری در سرزمین های اشغالی، آن را تنش داخلی خواندند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
استاندارد دوگانه مسئولان، رسانه‌ها و شخصیت‌های غربی در خصوص تظاهرات مردم فرانسه ضد نژادپرستی و خشونت نیروهای پلیس اتفاق جدیدی نیست.
همین سیاست کنونی را می‌توان حمایت کرد ولی یک مشکل همچنان حل نشده باقی می‌ماند؛ اینکه این سیاست جدید شما ناشی از تغییر رویکرد و فهم بهتر از امور نیست، این تغییر سیاست ناشی از کنار گذاشتن معیار دوگانه نیست، بلکه این‌ها ناشی از تغییر جایگاه و موقعیت عاملان آن است و با تغییر این جایگاه و موقعیت دوباره به همان وادی قبلی سقوط کرده و به تنظیمات کارخانه باز خواهند گشت.
مدافع پرسپولیس می‌گوید سومین جام سرخ‌پوشان در این فصل را با ماشین به باشگاه می‌آورند.
سرمربی داماش گیلان با اشاره به بازی حساس این تیم در مرحله پلی آف از اهالی فوتبالی گیلان دعوت کرد به حمایت آنها بیایند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خانواده محوری یکی از ارکان مهم دولت سیزدهم است و موضوع «زن و خانواده» در تدوین برنامه هفتم توسعه اصل اساسی است.
براساس توافق ۴۱۰ میلیون دلاری که میان ریاض و کی‌یف منعقد شده، عربستان بدون دریافت پول ۳۰۰ میلیون دلار محموله نفتی دراختیار اوکراین قرار می‌دهد و ۱۱۰ میلیون دلار نیز برای مصارف بشردوستانه به این کشور می‌دهد.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: دو گانه سوختن کردن ۳۵ واحد نانوایی و افزایش ساعات کار برخی از نانوایی‌ها و بازرسی‌های مستمر در راستای تأمین نان از جمله اقدمات در سرمای اخیر بود.
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد اندک ۳۴۸ واحدی به کار خود پایان داد.
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد اندک ۳۴۸ واحدی به کار خود پایان داد.
برخلاف معاهدات حقوق بشر، کشورهاي غربي، عملکرد و معیاري دوگانه‌ در اجرای حقوق بشر دارند.
احمد نوراللهی از شانس بالایی برای حضور ثابت در مقابل انگلیس برخوردار است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در شبکه‌های اجتماعی خارجی آزادی بیان ما را محدود می‌کنند و حتی اخیرا در پی حادثه تروریستی به حرم شاه‌چراغ، هشتگ آرتین و آرشام را هم پاک کردند.
مسئله‌ای که این روز‌ها تبدیل به پرسشی آزادهنده شده این است که چرا پرسپولیس با وجود داشتن چنین مهره‌های ارزشمندی زیبا بازی نمی‌کند و بیشتر بازی‌هایش را ناپلئونی می‌برد؟
وزیر ورزش نسبت به شایعات تغییر در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
رئیس جمهور با انتقاد از استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق بشر اظهار داشت: استانداردهای دوگانه، خود بزرگترین و جدی‌ترین مصداق نقض حقوق بشر است.
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.
سعید محمد با بیان اینکه بعد از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، مناطق آزاد نیز وارداتی نداشت، تصریح کرد: در این سال‌ها با مشکل خودرو مواجهه بودیم که چهره کیش و قشم به عنوان جزایر گردشگری را خراب کرد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ