سل آینده مدل زبانی OpenAI مبنای عملکرد موتور جستجوی جدید بینگ خواهد بود. این مدل زبانی از آنچه تا کنون در ChatGPT مورد استفاده قرار می‌گرفت بسیار کارآمدتر و قدرتمندتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکروسافت یک مقاله تولید شده با هوش مصنوعی را منتشر و سپس آن را بازپس گرفت. این مقاله به مردم توصیه کرده بود به عنوان یک مکان توریستی به یک بانک غذای کانادایی مراجعه کنند.
مایکروسافت  ۲۰ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض «قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان»(COPPA) می پردازد.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
مایکروسافت توافق کرده تا از یک واحد همجوشی ۵۰ مگاوات برق بخرد. این واحد در ۲۰۲۸ میلادی عملیاتی می شود.
مایکروسافت برای به تاخیر انداختن یک تحقیق آنتی تراست و جریمه احتمالی در اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده قیمت های مختلفی برای محصولات سرویس «آفیس» خود و بدون اپ «تیمز» از کاربران دریافت کند.
مایکروسافت قصد دارد در کنفرانس بیلد سال ۲۰۲۳ که از ۲ تا ۴ خردادماه برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری درباره پلتفرم بینگ چت با توسعه‌دهندگان به اشتراک بگذارد. «یوسف مهدی»، مدیر ارشد مایکروسافت در پست جدید وبلاگ این شرکت می‌گوید:
مایکروسافت اکنون قابلیت‌های هوشمند بیشتری را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به نمایش تصاویر ویدیوها در نتایج جستجو اشاره کرد. علاوه‌براین پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی در بینگ جدید فعال خواهد شد؛ قابلیتی که در تعیین موفقیت چت‌بات مایکروسافت در آینده، نقشی کلیدی دارد.
مایکروسافت با انتشار آپدیتی جدید به حل مشکل تنظیم ساعت نیز پرداخته است.
مایکروسافت در آپدیت‌هایی که اخیرا ارائه داده به مشکل تغییر ساعت برخی سیستم‌ها در ایران هم پرداخته و این مشکل را حل کرده است.
Security Copilot می‌تواند در عرض چند دقیقه کار‌هایی انجام دهد که پیش از این انجام آن‌ها چند روز زمان می‌برد. این برنامه در پشت صحنه به ۶۵ تریلیون سیگنال امنیتی روزانه دسترسی دارد که مایکروسافت با سیستم‌های امنیتی خود آن‌ها را گردآوری می‌کند.
شرکت مایکروسافت دیروز از آخرین برنامه‌های خود برای ارائه خدمات هوش مصنوعی به کاربران بیشتری خبر داد و نرم‌افزار آفیس پرکاربرد خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرد.
مایکروسافت در ابتدا به سرعت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ را محدود کرد تا از تنظیم پاسخ‌های نامناسب توسط آن جلوگیری کند، اما پس از چند روز تصمیم خود را تغییر داد.
کوین اسکات، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، در مصاحبه‌ای به روز گفت: مکالمه او با بینگ، بخشی از فرایند یادگیری است؛ چرا که این شرکت در حال گسترش این هوش مصنوعی است.
مایکروسافت اعلام کرد فعالیت «چت بات چت جی بی تی» را در موتور جستجوی بینگ به ۵ سوال در هر فرایند چت و در کل ۵۰ سوال در روز محدود می کند.
روز سه شنبه مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها از تکنولوژی به کار رفته در چت جی. پی. تی، که توسط شرکت اپن ای. آی (OpenAI) واقع در سانفرانسیکو توسعه یافته، برای تقویت موتورجستجو بینگ و مرورگر وب ادج استفاده خواهد کرد.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
مایکروسافت اعلام کرد مشغول بازسازی موتور جستجوی اینترنتی بینگ و مرورگر اج (Edge) با هوش مصنوعی است.
رویداد مایکروسافت به دنبال اعلامیه ژانویه این شرکت در رابطه با سرمایه‌گذاری چند ساله جدید چند میلیارد دلاری با شرکت OpenAI که سازنده ChatGPT است، صورت می‌گیرد.
هواپیمای آنتونوف.۲۲۵ مریا به لطف قراردادی بین شرکت آنتونوف و مایکروسافت پا به دنیای دیجیتال می‌گذارد.
مایکروسافت تصمیم دارد پروژه های بلندپروازانه خود را محدودتر کند. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد پلتفرم واقعیت مجازی اجتماعی خود به نام AltspaceVR را تعطیل می کند.
مایکروسافت اعلام کرد ویندوز ۷ ملزومات سخت‌افزاری آپدیت شدن به ویندوز ۱۱ را ندارد، اما می‌توان آن را تا ویندوز ۱۰ آپدیت کرد.
مایکروسافت سوپر اپلیکیشن می‌سازد
همانطور که پیش بینی می شد کمیسیون اتحادیه اروپا یک تحقیق کامل درباره فرایند خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» توسط مایکروسافت و به قیمت ۶۹ میلیارد دلار انجام می دهد.
شرکت مایکروسافت قصد دارد حدود هزار کارمند خود را که در بخش‌های مختلفی مشغول به کار هستند، اخراج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ