آیا اخیراً از طریق موبایل یا رایانه شخصی دیگران وارد حساب اینستاگرام خود شده اید و فرصت خروج از سیستم را نداشته اید؟ در چنین موقعیتی اینستاگرام راهی برای خروج از حساب کاربری اینستاگرام شما در اختیارتان قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
ایجاد یک حساب گوگل با استفاده از یک شماره موقت که توسط برنامه‌هایی مانند burner phone number ارئه می‌شوند امکان پذیر است.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
عباس عبدی نوشت: این چه جرمی است که مبارزه با آن هزینه‌زا است؟ اگر با سرقت، قتل و فساد مبارزه شود، هزینه دارد یا افتخار آفرین و سرمایه‌زا است؟
دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
برای قفل کردن دستگاه Android خود، از دستگاه دیگری برای ورود به حساب Google خود استفاده کنید و Find My Device را فعال کنید. پس از ورود به سیستم، Secure Device را انتخاب کنید و سپس یک رمز عبور جدید برای صفحه قفل تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از راه دور دستگاه خود را از صفحه Find My Device پاک کنید.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
نحوه ارسال پیامک درصورت کشف حجاب در خودرو به این صورت است که پیامک فقط از طریق سرشماره‌ای باعنوان «police» ارسال می‌شود؛ آن هم فقط به شماره تلفن همراه صاحب خودرو.
مدیرعامل پیشین استقلال در شرایطی این باشگاه را ترک کرد که برخلاف اظهارات خود حتی یک ریال در آمدزایی نداشت!
اگر در دهه ۸۰ صورت مساله کم حجابی و بی‌حجابی بود، در دهه جدید روایت «شُل حجابی» موضوعیت پیدا کرد. یعنی دیگر افراد کم حجاب با مانتو‌های کوتاه (تا زانو) نُرمی پذیرفته شده و بهنجار تعریف می‌شدند. در این مقطع مساله حجاب و عفاف، به افرادی تحت عنوان «شُل حجاب» بسط پیدا کرد
امروزه برای استفاده از خدمات آنلاین مثل خرید اینترنتی، گرفتن کد بورسی، افتتاح حساب بانکی یا صرافی ارز دیجیتال و … به کد پستی منزل یا محل کار نیاز است. اما معمولا این کد ۱۰ رقمی را حفظ نیستیم یا تا به حال برای دریافت آن اقدامی نکرده‌ایم.
در بازارهای مالی اختلاف بین ارزش ذاتی یک دارایی و قیمت آن را حباب می‌گویند. برای به دست‌ آوردن قیمت واقعی سکه می‌توانیم از راه حل اشاره شده استفاده کنیم.
امروز حباب سکه به مرز ۸ میلیون تومان رسیده است؛ یعنی برای خرید این دارایی باید ۸ میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی آن پرداخت شود.
چشم سگ‌ها فقط دو نوع گیرنده مخروطی دارد که به رنگ‌های آبی و زرد حساس است. به این ترتیب سگ‌ها فقط می‌توانند این رنگ‌ها و طیفی از رنگ خاکستری را ببینند. البته گیرنده‌های میله‌ای چشم آن‌ها از انسان بهتر عمل می‌کند و همین باعث می‌شود که در تاریکی بهتر از انسان ببینند و حرکت را بهتر تشخیص دهند.
سرویس حساب امانی می تواند مسائل و چالش های زیادی را در حوزه کسب و کار دیجیتال را حل و فصل کند. اولین موضوع این است که مسئله عدم اعتماد برای خریدار و صاحب کسب و کار رفع می شود.
راهنمای نحوه خرید خودرو از طریق بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی برای متقاضیان منتشر شد.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
زمانی که در یک حباب زندگی می‌کنید که توسط افرادی با دیدگاه‌های متفاوت از جمله همکاران، اعضای خانواده یا دیگران احاطه شده این موضوع می‌تواند احساس تنهایی و انزوا را در شما تشدید کند.
قهوه از بسیاری جهات برای مو‌های شما مفید است. به مو‌های شما کمک می‌کند دارای مواد مغذی و ویتامین‌های زیادی است که مو‌های شما به آن نیاز دارند را دریافت نماید. از جلوگیری از ریزش مو گرفته تا حمایت از رشد مو‌های سالم و قوی، خلاصه این‌که برای مو‌های شما یک معجزه‌گر به حساب می‌آید.
چند راه حل غیر مستقیم وجود دارد که بتوان بدون فالو کردن اکانت‌های خصوصی، پست‌های آن‌ها را مشاهده کرد. در این مطلب نحوه این کار را به شما آموزش می‌دهیم.
در این مطلب نحوه حذف دائمی حساب کاربری گوگل را به شما آموزش می‌دهیم.
چگونه می‌توان با جوانان در خصوص حجاب سخن گفت در حالی که بازار مملو از لباس‌های نامتعارف و ضد اسلامی و به نوعی غربی است؟ با افزایش نجومی قیمت ملزومات حجاب چگونه می‌توان دعوت به حجاب کرد؟
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ