شناور بودن تعرفه واردات خودرو، آغاز دور سوم قرعه کشی، راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌ برای تسهیلات ارزی و ریالی و مسدود شدن ۳۵۰ وبگاه توزیع کالای قاچاق از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۳۰ درصدی محصول برنج در استان خبر داد و گفت: تعرفه عملیات برداشت مکانیزه برنج در استان تعیین شد.
معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور جزئیات نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.
سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و روزهای گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به اینکه در بازار خودرو ناترازی وجود دارد و قیمت‌ها مناسب نیست، دولت باید با حداقل تعرفه یا تعرفه صفر اجازه دهد واردات خودرو انجام شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تعرفه ترافیک سرویس‌های داخل کشور نیم بها و خدمات پایه کاربردی یک سوم است.
رئیس جمهور پس از بازگشت به تهران از سفر به اندونزی گفت: بیش از ۱۷ سال بود که تعدیل تعرفه ترجیحی در حوزه تجارت بین ایران و اندونزی به نتیجه نرسیده بود که در این سفر به توافق رسیدیم.
تعرفه ویژه مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای حجاج بیت‌الله‌الحرام، اعلام شد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه یک دقیقه تماس تصویری برای سیم‌کارهای دائمی و اعتباری را ۱۵۰۰ ریال (۱۵۰ تومان) تعیین و ابلاغ کرد.
هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال ۱۴۰۲ در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه و موقوفه را تصویب کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارتخانه‌های نفت و نیرو را موظف کردند تا تعرفه آب، برق و گاز مشترکین پرمصرف بالاتر از الگوی مصرف را به صورت غیریارانه‌ای و پلکانی تعیین کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعرفه گاز و برق مصرفی ‌تأسیسات گردشگری، صنایع دستی، آب‌درمانی‌ها و هتل‌ها را تعیین کردند.
طبق مصوبه مجلس، وزارت نیرو مکلف است برای مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف کرده‌اند، به‌ ازای هر مترمکعب مازاد، ۳۵درصد نرخ را افزایش دهد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: امسال حقوق ورودی گمرک برای سموم کم خطر یک درصد، متوسط صفر و پرخطر 5 درصد شد. این درحالی است که تعرفه باید افزایش پیدا کند تا تعادل در داخل برقرار باشد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از اعمال تعرفه ۱۸۰ درصدی برای پیاز به منظور جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده خبر داد.
براساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ تعرفه گاز تأسیسات گردشگری براساس تعرفه خدماتی محاسبه می شود.
مدیرکل دفتر تجارت جهاد کشاورزی گفت: تعرفه صادراتی پیاز از ۵۰ درصد قیمت پایه صادراتی به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از افزایش تعرفه دفاتر اسناد رسمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارت اقتصاد ضمن ابلاغ تعرفه هزینه خدمات مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد که در صورت صلاحدید برای واحدهای تولیدی دانش بنیان تخفیف ۲۵ درصدی اعمال می شود.
سخنگوی صنعت برق گفت:برای مشترکان پر مصرف تعرفه‌های غیر یارانه‌ای و به صورت پلکانی است و در صورتی که این مشترکان برق بیشتری را مصرف کنند هزینه‌هایشان به صورت پلکانی افزایش می یابد.
رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی گسترده با وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعرفه صادرات گوجه فرنگی حذف شد تا بدون مشکل این محصول صادر شود.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به افزایش قیمت گوجه فرنگی زراعی، سیب زمینی و پیاز در بازار، برای تعدیل بازار مصرف کننده عوارض در نظر گرفته شد.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط کمیسیون کشاورزی تعرفه جدید صادرات سه محصول کشاورزی پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی برداشته شد.
وزیر صمت گفت: مراکز رسمی استخراج بیت کوین که زیرنظر وزارت صمت فعالیت می‌کنند و دارای مجوز هستند، با هماهنگی که با بانک مرکزی انجام شده عملا می‌توانند از بیت کوین برای واردات خودرو استفاده کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عرضه خودرو در بورس کالا منجر به ایجاد رقابت بین عرضه کنندگان و همچنین شفافیت اطلاعات معاملات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ