وزیر صمت از آغاز انعقاد قرارداد تحویل خودروهای ثبت نام شده خبر داد و گفت: ۱۶ اردیبهشت مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود و علاوه بر آن در نیمه دوم سال فروش قسطی نیز خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مرجع تقلید ترویج بی حجابی را یکی از مظاهر خلاف اسلام دانست و با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما به این موضوع اشاره داشت که بر طبق آیه شریفه ۵۹ سوره احزاب: در قدم اول، برخورد با بی حجابی باید از صدا و سیما و به طور کل از بدنه دولت و نظام اداری کشور آغاز شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم، اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و محیط ادارات به شکل دیگری باشد.
رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مرکز وکلای قوه قضاییه و آغاز ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه خبر داد.
کیهان نوشت: طیف تندرو مدعی اصلاح‌طلبی که در فتنه ۸۸ از غرب خواست ملت ایران را به طرز فلج‌کننده تحریم کند، از روسیه که در دور زدن تحریم به ایران کمک کرده خشمگین است و به دنبال آغاز تنش واگنر در روسیه، در رسانه‌ها و کانال‌های خود از جمله شرق، آرمان و اعتماد با شور و ذوق فراوان لحظه به لحظه اخبار مربوط به آن را پمپاژ کرد تا به خیال خود از پوتین انتقام بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
هنوز فصل جابه‌جایی اقشار اجاره‌نشین آغاز نشده و تقریبا از اوایل خردادماه جابه‌جایی‌ها شروع می‌شود اما با توجه به نوسانات اقتصادی و توان مالی مستاجران، این انتظار از مالکان وجود دارد که در انعقاد قراردادهای جدید شرایط خوش‌نشین‌ها را درک کنند.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
فرایند تنش‌زدایی میان دو کشور که در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ آغاز و پس از یک وقفه طولانی، بعد از انعقاد برجام در سال ۲۰۱۵ مجدد از سرگرفته شده بود، به واسطه یک اقدام غیرمنطقی و کارشکنانه در کشور متوقف شد و هفت سال هزینه گزاف به کشور تحمیل کرد.
بازگشت به اندیشه امام راه برون‌رفت از بن‌بست کنونی است، به همین دلیل هم به اسم امام خلاف رسم امام عمل می‌شود و به جوانان آدرس غلط می‌دهند تا اندیشه و سیره امام ناشناخته بماند، در چنین شرایطی اتهام زدن و حملات ناجوانمردانه به امام در خدمت حفظ وضع موجود بوده و هیچ کمکی به بهبود و اصلاح اوضاع نخواهد کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از تلاش های نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی، درباره خطر آغاز جنگ داخلی هشدار داد.
شهردار منطقه ۱۰ از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۳۰۰ پارکینگ در این منطقه خبر داد و گفت: پارکینگ گلستانی اولین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه ۱۰ خواهد بود.
پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت
وزیر خارجه سوئد از مانع تراشی های صورت گرفته از سوی ترکیه در خصوص الحاق این کشور به ناتو انتقاد کرد.
بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود که نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی است، بالاخره در برابر خواسته های حزب یهودیت دینی تسلیم شد.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
جانی اینتفانتینو، رییس فیفا، صحبت‌های عجیبی را در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر مطرح کرد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، از تصمیم این باشگاه برای اخراج توماس توخل انتقاد کرد و گفت انتظار اخراج سرمربی آلمانی را نداشته است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: الان هر جایی جلسه ای بگذارند، تعبیر به آغاز انتقاد و نقادی می شود. آقای لاریجانی اصلا تمایل ندارد که انتقاد کند و جزء منتقدان شود.
رئیس جمهور عراق امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد: ادامه تنش های سیاسی و انسداد افق توافق میان جریان های عراقی پس از گذشت ۱۰ ماه از برگزاری انتخابات، مساله ای نگران کننده و غیر قابل قبول دانست.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
شایعه پرداخت عیدی قربان به دلیل همزمانی این عید با زمان معمول پرداخت یارانه ماهانه از سوی دولت به وجود آمد. حالا هم به نظر می‌رسد که برخی به دلیل پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در هفته آتی، به شایعه پرداخت یارانه و عیدی غدیر دامن زده اند.
پس از وقوع این حادثه دردناک همانند بسیاری از حوادث دیگر، دستگاه قضا به عنوان پرچمدار مجازات عاملان آن، وارد میدان شد و دستگیری در رده‌های مختلف مدیریت شهری و پیمانکاران را آغاز کرد.
اندکی پس از انتقاد رئیس سازمان صداوسیما نسبت به کاهش مخاطبان رسانه ملی، محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد و تصدی معاونت سیما را در دست گرفت.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ