فرایند ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه از امروز ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه به مدت یک هفته به اجرا می گذارد.
«سایبر کواد تسلا برای کودکان» با الهام از طراحی سایبرتراک نمادین، راه خود را به بازار چین باز کرده است. فروش این خودروی اسباب بازی در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، از فروشگاه آنلاین تسلا برای چین، به قیمت ۱۶۷۶ دلار یا ۱۴۹۴ یورو (حدود ۸۰ میلیون تومان) آغاز شد.
گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروی تارا دستی فروش رفته در بورس کالا تاکید کرد، تحویل خودرو به خریداران با افزایش تولید، شتاب می گیرد.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
وزیر صمت از آغاز انعقاد قرارداد تحویل خودروهای ثبت نام شده خبر داد و گفت: ۱۶ اردیبهشت مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود و علاوه بر آن در نیمه دوم سال فروش قسطی نیز خواهیم داشت.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش خودرو وارداتی پس از ۵ سال وقفه رسماً آغاز شد.
اسامی خودروهای عرضه‌شده در طرح فروش سامانه یکپارچه که مرحله نخست آن از امروز آغاز شده، اعلام شد.
سخنگوی وزارت صمت از آغاز به کار ثبت نام برای فروش خودروهای داخلی را در سامانه saleauto.ir از هفته جاری خبر داد.
همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
چری در وهله اول مدل‌های شاسی‌بلند با نام‌های Omoda ۵، Tiggo ۷ Pro و Tiggo ۸ Pro را در ترکیه عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو‌ها از بهار ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.
سخنگوی صمت از آغاز فروش خودروهای وارداتی از هفته سوم دی در بورس خبر داد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت از امروز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه آغاز شد.
فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شد.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان حمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز عرضه کالاهای متروکه و منتقل شده به این سازمان در بورس کالا خبر داد.
با آغاز به کار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن‌ماه سال گذشته، عملکرد این گروه خودروسازی در محورهای تولید، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و رضایتمندی کارکنان بهبود چشم‌گیری داشته است.
شرکت پارس خودرو توانست با همت و تلاش شبانه روزی کارگران و پرسنل خود تمامی خودروهای ناقص را تکمیل و تجاری سازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ