روز گذشته و با تصمیم کارلوس کی‌روش، ملی‌پوشان ناهار را در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی صرف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت، غربالگری ناباروری به تعداد یک میلیون نفر انجام‌ شد و اطلس ناباروری کشور استخراج می شود.
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا با اشاره به دیگر علائم سندرم تخمدان پلی‌کیستیک گفت: یکی دیگر از علائم بالا بودن سطح هورمون مردانه یا آندروژن است که با نشانه‌هایی همچون هیرسوتیسم یا رشد موهای زائد، آکنه و ریزش مو با الگوی مردانه همراه است.
۴۰۰ صندلی این بوئینگ ۷۴۷ حذف شده است تا جا برای انبوهی از وسایل لوکس باز شود که شامل تخت، میز ناهار خوری بزرگ، پرچم های بزرگ عربستان و تعدادی سالن دیگر است.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در زمینه اهدای اسپرم و تخمک که یکی از راه‌های درمان ناباروری است، نظرات و فتاوی متفاوتی وجود دارد، گفت: موضوع اهدای اسپرم به صورت دستورالعمل ابلاغ شده‌ای که همه مراکز درمانی بر آن صحه بگذارند، رخ نمی‌دهد بلکه بر اساس فتاوی مختلف انجام می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: علل مردانه ناباروری عمدتاً مربوط به سبک زندگی و بیماری‌های قبلی است، اما شایع‌ترین عامل در آقایان بیماری واریکوسل است که کیفیت اسپرم سازی را مختل می‌کند.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این‌که یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت اسپرم حفظ وزن مناسب است، گفت: بر اساس آخرین تحقیقات، به ازای هر ۹ کیلوگرم اضافه وزن، ۱۰ درصد خطر ابتلا به ناباروری در مردان افزایش پیدا می‌کند.
محققان دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگاه رویان در پروژه ای مشترک توانستند با استفاده از روش‌های نوین مهندسی و هوش مصنوعی، گامی مفید به منظور بهبود روش‌های درمان ناباروری بردارند.
گروهی از پژوهشگران در حال مطالعه ابزار‌های بیولوژیکی هستند که به موش حفار برهنه اجازه می‌دهد تا سنین بالا قابلیت باروری داشته باشند. کشف این موجود می‌تواند به انسان کمک کند.
«گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» با هدف شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.
معاونت علمی اعلام کرد با برگزاری رویدادی در حوزه ناباروری، فرصتی جدید برای افزایش ظرفیت تولید محصولات داخلی در زمینه‌ درمان ناباروری فراهم می‌شود.
کروموتوباسیون کروموپرتوبیشن نیز نامیده می‌شود؛ از طریق این روش یک محلول رنگ آبی به عنوان بخشی از فرآیند وارد لوله‌های فالوپ می‌شود. این روش تعیین می‌کند که آیا انسدادی در لوله‌های فالوپ وجود دارد که مانع باردار شدن شود. در حالی که این آزمایش برای درک دلایل ناتوانی در باردار شدن انجام می‌شود، قبل از انجام این روش باید تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های حوزه درمان ناباروری حمایت می کند.
ناباروری از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بهداشت عمومی مطرح است و آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۸۱ میلیون فرد نابارور در سراسر دنیا وجود دارد.
یک کارشناس صنعت کشاورزی با اشار به گندم های نابارور گفت:واردات بذر گندم تراریخته به کشور ممنوع است اما ممکن است به شکل قاچاق وارد کشور شود.
داروخانه کلینیک مشهور ناباروری در شیراز به دلیل شکایات مردمی مبنی بر خودداری از عرضه دارو پلمب شد.
داروخانه کلینیک مشهور ناباروی در شیراز به دلیل تحریک به اعتصاب توسط سازمان اطلاعات سپاه پلمپ شد.
رئیس انجمن ناباروری ایران درباره وضعیت بیمه‌های ناباروری می‌گوید: «اصولا هزینه‌های ناباروری در کشور بالاست، اما نکته اینجاست که ما جزو معدود کشور‌هایی هستیم که چه بیمه پایه و چه بیمه تکمیلی بخش‌هایی از هزینه‌های ناباروری را تقبل می‌کنند، اما در اینجا با یک مشکل روبه‌رو هستیم آن هم عدم‌پرداخت به‌موقع تعهدات توسط بیمه‌هاست.»
روز گذشته و به تصمیم کارلوس کی روش ملی پوشان ناهار را در زمین چمن کمپ تیم های ملی صرف کردند.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد طرح‌های تولید بار اول و نوآورانه زیستی برای درمان ناباروری حمایت می‌شود.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات درمانی ناباوری در مراکز دولتی توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.
محصولی ایران ساخت در حوزه محصولات همگرا با استفاده از هوش مصنوعی توانسته ارزیابی اسپرم را به صورت خانگی و بر روی تلفن‌های هوشمند ممکن کند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت گام‌های موثری را برداشتند تا بتوانند هزینه‌هایی که از جیب مردم پرداخت می‌شود را کاهش دهند. خوشبختانه ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری در بخش سرپایی و بستری تحت پوشش بوده و پرداخت می‌شود.
سخنگوی دولت جزئیات همگانی شدن بیمه ناباروری را تشریح کرد.
با مصوبه دولت: بیمه ناباروری جزء خدمات بیمه پایه شد، بیمه سلامت، همه زوجین نابارور فاقد بیمه پایه را بیمه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ